میهن صنعت :

شورای رقابت امروز با ریاست جدید تشکیل جلسه می دهد

میهن صنعت : عضو شورای ملی رقابت گفت : در صورتی که اطلاعات ارسالی خودروسازان مستدل و متقن باشد شورای رقابت آمادگی دارد تا جلسات کارشناسی را در این خصوص تشکیل و دستورالعمل قیمت گذاری خودرو را مورد بازنگری قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، عضو شورای ملی رقابت گفت : در صورتی که اطلاعات ارسالی خودروسازان مستدل و متقن باشد شورای رقابت آمادگی دارد تا جلسات کارشناسی را در این خصوص تشکیل و دستورالعمل قیمت گذاری خودرو را مورد بازنگری قرار دهد.

عیسی امامی، افزود : در صورتی که خودروسازان و وزارت صنعت ، معدن و تجارت نقطه نظراتی را در ارتباط با قیمت ها و دستورالعمل کنونی قیمت گذاری خودرو ارائه نمایند این موارد در شورای رقابت قابل بررسی است.

وی در ادامه با اشاره به تغییر رئیس شورای ملی رقابت گفت :جلسه امروز شورای ملی رقابت با ریاست جدید شورا ، برگزار می شود.

وی همچنین در خصوص امکان بررسی و تجدید نظر در قیمت گذاری خودرو در جلسه این هفته شورا رقابت اظهار داشت : در حال حاضر اطلاعی از دستور جلسه امروز شورای ملی رقابت در اختیار ندارم اما فرمول دستورالعمل قیمت گذاری خودرو فرمول ثابتی است و بدون ارائه مستندات محکم هیچ تغییری نخواهد کرد.

وی در خصوص احتمال تغییر دستورالعمل قیمت گذاری خودرو با حضور ریاست جدید شورای رقابت گفت : رئیس جدید شورای ملی رقابت هر انتقاد و یا  پیشنهادی که در خصوص دستورالعمل فعلی قیمت گذاری خودرو داشته باشند باید در شورا مطرح تا در مورد آن بررسی و تصمیمی گیری شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفتگو با  خبرخودرو تاکید کرد : رئیس شورای ملی رقابت نیز یکی از اعضای شورا است و به تنهایی نمی تواند در خصوص دستورالعمل قیمت گذاری و تغییر آن اقدام نماید.

امامی با اشاره به مزیت فرمول قیمت گذاری خودرو افزود : البته فرمول قیمت‌گذاری خودرو به نحوی تدوین شده با در نظر گرفتن شاخص‌های نرخ تورم بخشی و استاندارد‌سازی در هر مقطع امکان به روز شدن قیمت‌ها را دارد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=36181
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه