مظاهری:

شورای فنی را تحصیل کرده‌ها تشکیل داده‌اند/ از نظر بوکسور خوب در مضیقه هستیم

مربی تیم ملی بوکس بزرگسالان با بیان اینکه شورای فنی فدراسیون را تحصیل کرده‌های این رشته تشکیل داده‌اند گفت: ما از نظر بوکسور خوب در مضیقه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در مورد تشکیل شورای فنی فدراسیون بوکس توضیح داد: این تصمیم یکی از اقدامات مثبت فدراسیون بود که می‌تواند در آینده به بوکس ایران کمک کند. شورای فنی را تحصیل کرده‌ها، کارشناسان و قهرمانان به نام بوکس تشکیل داده‌اند. رشته تحصیلی این نفرات در این زمینه است و مطمئنا می‌توانند نظرات سازنده‌ای را برای آینده این رشته در کشور بدهند.

او در مورد حواشی موجود برای اعضای این شورا، اظهار کرد: این صحبت‌ها را چند روزی است که می‌شنوم اما دلیل آن را نمی‌فهمم! همه‌ی این نفرات افراد شاخص بوکس هستند، مگر ما در ایران می‌توانیم فردی بالاتر از صمدی را در سنگین وزن پیدا کنیم؟ آیا می‌توان ستارپور را نادیده گرفت؟ همه این نفرات تحصیل کرده هستند و در بوکس رزومه بسیار خوبی دارند. مطمئن باشید افراد حاضر در شورا همگی برای کمک به بوکس آمده‌اند و امیدوارم در سال‌های بعد نتایج مثبت این اقدام مناسب را هم ببینیم.

عضو شورای فنی فدراسیون بوکس در مورد آمدن مربی خارجی(ازبکستانی) برای رده‌های پایه، تصریح کرد: در نخستین جلسه شورای فنی صحبت‌هایی در این مورد صورت گرفت که فعلا به مرحله پایانی نرسیده است. قرار بر این شد از یک مربی خارجی خوب برای پرورش رده‌های پایه استفاده کنیم اما فعلا ابعاد مختلف این تصمیم مانند صحبت با کمیته ملی المپیک و … بررسی نشده است. با این حال صحبت‌های اولیه را انجام داده‌ایم، باید در جلسه بعدی شورا در مورد مربی نیز تصمیم گیری کنیم.

او همچنین در مورد برگزاری دور جدید اردوهای تیم ملی بزرگسالان نیز توضیح داد: از یکم مهر ماه اردوها را با دعوت ۲۶ ملی‌پوش آغاز کردیم. متاسفانه از بین این ۲۶ نفر تنها ۱۸ تا ۱۹ نفر به اردوها آمدند. با این حال قرار است مسابقه انتخابی را برگزار کنیم تا نفرات اصلی در اردو بمانند و تمرینات اصلی را شروع کنیم.

مربی تیم ملی بوکس در پاسخ به این سوال که آیا برای برگزاری مسابقات انتخابی زود نیست؟ اظهار کرد: متاسفانه مشکل بوکسورهای ما از پایه است. در استان‌ها مشکل داریم و نمی‌توان به خاطر این مسئله زمان را تلف کرد. خیلی از بوکسورهای ما مشکلات فنی بسیار زیادی دارند و نمی‌توان در اردوهای تیم ملی این ضعف‌ها را برطرف کرد، هر چند که تا حد ممکن سعی در برطرف ساختن این ضعف‌های پایه‌ای داریم. شاید با کلاس‌های توجیهی که فدراسیون برای مربیان استان‌ها و آوردن مربی خارجی برای رده‌های پایه، بتوان ‌این مشکل را برطرف ساخت.

علی مظاهری در پایان گفت: از نظر بوکسور خوب واقعا در مضیقه هستیم و تیم ملی هم جای تست کردن و آموزش دادن مسائل پایه‌ای یک بوکسور نیست. امیدوارم با انجام شدن برنامه‌ها روند خوبی را در رده‌های پایه داشته و مشتزنان خوبی را برای آینده تربیت کنیم./ایسنا

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=162501
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه