میهن صنعت :

صادرات خودرو به سوریه از سر گرفته شد

میهن صنعت : سعید تفضلی معاون صادرات شرکت ایران خودرو با اشاره به اینکه صادرات 6 هزار دستگاه خودرو از برنامه های این شرکت است، اظهار داشت: با اخذ استانداردهای ایمنی و آلودگی در نظر داریم صادرات به آسیای میانه و قفقاز را افزایش دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سعید تفضلی معاون صادرات شرکت ایران خودرو گفت : بازار اصلی صادرات ایران خودرو کشورهای همسایه از جمله عراق که 90 درصد صادرات را به خود اختصاص داده، است.


 معاون صادرات شرکت ایران خودرو اذعان داشت: با کاهش تنش‌ها در سوریه از هفته گذشته صادرات خودروهای دنا، رانا و سمند به صورت SKD2 از سر گرفته شده است.

تفضلی در خصوص برنامه‌های آینده این شرکت نیز گفت: ارسال خودروهای رانا و دنا به تونس، ایجاد سایت الجزایر و حل مشکلات سایت ونزوئلا در دستور کار  قرار دارد.

وی در پایان عنوان کرد: به طور خوش‌بینانه صادرات 30 هزار دستگاه خودرو و حداقل 20 هزار دستگاه در سال از جمله برنامه های این شرکت است.

منبع : باشگاه خبرنگاران

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=83713
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه