میهن صنعت :

صادرات 2میلیون دلاری تهران به 10 کشور جهان

میهن صنعت : دفتر هماهنگی امور اقتصادی معاونت برنامه‌ریزی استانداری تهران اعلام کرد،کالاهای پایتخت در 9 ماهه سال جاری به 126کشور صادر شده است که تنها ارزش صادرات به 10کشور، 2میلیون و 508 هزار دلار برآورد شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت به نقل از فارس، دفتر هماهنگی امور اقتصادی معاونت برنامه ریزی استانداری تهران اسامی کشورهای هدف صادرات استان را اعلام کرد.

 

براین اساس، کالاهای پایتخت در 9ماهه سال جاری به 126کشور صادر شده است که تنها ارزش صادرات به 10کشور،2میلیون و 508هزار دلار برآورد شده است.

 

کشور امارات متحده عربی با دریافت 13هزار تن کالا از تهران،رتبه نخست در لیست کشورهای هدف صادرات کالاها از پایتخت قرار دارد که درآمد حاصل از صادرات به این کشور782میلیون دلار اعلام شده است.

کشورهای افغانستان، عراق، ترکیه هر یک با دریافت 189 و 311 و 125 هزار تن کالا رتبه های دوم تا چهارم لیست کشورهای هدف صادرات استان را در اختیار دارند.

همچنین کشور آلمان با ارزش 145 میلیون دلار و با دریافت 8 هزار تن کالا در جایگاه بعدی قراردارد و پاکستان، ایتالیا، ترکمنستان، اندونزی و سوریه از جمله کشورهایی محسوب می شوند که کالاهای گمرکات استان تهران به آنجا صادر می شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=12380
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه