میهن صنعت :

ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات 2 هزار میلیادری به شرکت های خودروساز

مجلس شورای اسلامی به منظور تسهیل در امورات مربوط به شرکت های خودرو و قطعه سازی درپی تحقق تسهیلات درنظر گرفته شده به این بخش از صنایع کشور میباشد.


به گزارش میهن صنعت به نقل از خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص پرداخت تسهیلات 2 هزار میلیاردی به شرکت های خودروساز، اظهارداشت: مجلس شورای اسلامی به منظور تسهیل در امورات مربوط به شرکت های خودرو و قطعه سازی  درپی تحقق تسهیلات درنظر گرفته شده به این بخش از صنایع کشور میباشد.

بهروز نعمتی در ادامه گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبر خودرو ضمن تاکید بر تسریع بخشی بر فاز یک اعطای تسهیلات مبنی بر پرداخت یک هزار میلیارد از 2 هزار میلیارد مقرر شده به شرکت های خودروساز ،افزود: در این خصوص جلساتی با وزیر صنعت-معدن و تجارت و هیئت رئیسه کمیسیون معدن برگزار گردید که پیش بینی میشود نتیجه بخش باشد.

وی یادآور شد: بخشی از تسهیلات اختصاصی به شرکت های خودروساز الزاماً می بایست جهت وصول مطالبات معوقه شرکت های قطعه ساز اختصاص یابد.

وی بر لزوم واقعی سازی قیمت محصولات گروه خودرویی تاکید نمود و گفت: لازم است که قیمت خودروهای داخلی همراستا با کیفی سازی آنها در جهت واقعی شدن حرکت نمایند.

نماینده منتخب دوره نهم در خانه ملت ، افزایش قیمت خودروهای داخلی را مستلزم افزایش کیفت در آنها دانست و اظهار کرد: لازمه اعمال افزایش در قیمت خودروهای داخلی کفی سازی محصولات است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در خانه ملت در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به کیفیت محصولات تولید شده توسط شرکت های خودروساز داخلی می توان انتظار کاهش قیمت را در خصوص آنها داشت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=2345
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه