«میهن صنعت» گزارش می‌دهد:

ضعف ایران‌نوین در برگزاری نمایشگاه خودرو تهران/گلایه برخی از حاضرین نمایشگاه از عدم برنامه‌ریزی برگزارکننده

در حالی که کانون ایران نوین به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه خودرو تهران از تغییر استانداردها برگزاری نمایشگاه خودرو تهران خبر داده بود، برخی از شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه از عدم مدیریت برگزارکننده در تحویل غرفه ها و … پرده برداری کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در حالی که کمتر از ۲۴ ساعت به شروع مهمترین رویداد خودرویی کشور باقی مانده، برخی از شرکت کنندگان در نمایشگاه خودرو تهران از عملکرد نامطلوب کانون ایران نوین در مراحل اجرایی و عدم زمانبندی مناسب برای جایگزینی و … گلایه دارند.

در همین باره یکی از شرکت کنندگان حاضر در این نمایشگاه با گلایه از مدیریت برگزاری نمایشگاه توسط کانون تبلیغاتی ایران نوین گفته است : بنده به عنوان شرکت کننده نمایشگاه، از همه نظر از ایران نوین گلایه دارم.  فردا روز افتتاحیه است و ما برای تحویل غرفه آمدیم، اما… سالن‌ها و جانمایی‌ها پر از مشکل است. انصرافی‌ها به شرکت‌کننده اعلام نشده و غرفه‌ها در بیابان به سر می‌برند. هنوز ساعت افتتاحیه نمایشگاه مشخص نیست. برگزار کننده پاسخ قانع کننده‌ای ندارد و هیچ.

این گلایه‌ها در شرایطی مطرح می‌شود که پیش‌تر کانون ایران نوین مدعی تغییر در استاندارد برگزاری نمایشگاه خودرو تهران شده بود و آنچه که تا این لحظه مشخص است تغییرات به غیر استاندادرترین شکل ممکن در حال اجراست.

گرچه گلایه‌های مطرح شده از ایران نوین به همینجا ختم نمی‌شود اما باید قبول کرد که این مجموعه شاید در بخش تبلیغات حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد اما موضوع برگزاری مهمترین نمایشگاه کشور به تجارب بیشتری نیازمند است که گویا کانون ایران نوین در این قصه در ابتدای ماجرا قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=275771
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه