از سوی پرشیا خودرو و در راستای ارائه خدمات و قطعات با کیفیت و مقرون به صرفه صورت می پذیرد

طرح بازدید ۱۲ گانه رایگان و تعویض لنت مقرون به صرفه برند پرشیا ساین

مشتریان پرشیا خودرو و صاحبان خودرو های ب ام و مدل X3 (E83 سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ ) و مدل سری ۵ (E60 مدل سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰) می توانند با مراجعه دفترمرکزی پرشیا خودرو و تمامی نمایندگی های مجاز این شرکت، از طرح بازدید ۱۲ گانه رایگان و تعویض لنت مقرون به صرفه برند پرشیا ساین بهره‌مند گردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در طرح جدید شرکت پرشیا خودرو که در راستای ارائه خدمات و قطعات با کیفیت و مقرون به صرفه انجام می پذیرید، خودروهای ب ام و مدل X3 (E83 سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ ) و مدل سری ۵ (E60 مدل سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰) می توانند با مراجعه دفترمرکزی پرشیا خودرو و تمامی نمایندگی های مجاز این شرکت، از طرح بازدید ۱۲ گانه رایگان و تعویض لنت مقرون به صرفه و با کیفیت برند پرشیا ساین استفاده نمایند.

محصولات برند پرشیا ساین از قطعات اورجینال و باکیفیت شرکت های همکار و مورد تایید گروه ب‌ام‌و تامین شده و با قیمتی مناسب تر در اختیار مشتریان قرار می گیرد. همچنین با نصب قطعات برند Persia sign در هر یک از شعب خدمات پس از فروش شرکت پرشیا خودرو، قطعات و خدمات عرضه شده ۶ ماه یا ۱۰۰۰۰ کیلومتر ضمانت خواهد داشت.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت Persiakhodro.ir مراجعه کرده یا با شماره تلفن دفتر مرکزی ۴۵۹۱ (۰۲۱ کدتهران) داخلی های ۲۰۰ و ۲۰۱ تماس برقرار نمایند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=198434
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه