کامران طالبی فرد در گفتگو با میهن صنعت عنوان کرد:

طرح فروش ماشین های دست دوم ب ام و در ایران/ تغییر مشتریان روش های جدید بازاریابی را می طلبد

فزایش تعرفه باعث شده که مدل مشتریان پرشیا خودرو تغییر کند.مشتریان گذشته معمولا میانگین سنی بین 30 تا 35 سال به بالا بودند که با توجه به تغییرات محصولات پرشیا خودرو مانند سری های یک، دو و سه و همچنین X1، X2و سری 4 می بایست تمرکز خودرا به مشتریان 18 تا 35 سال معطوف کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به جرات می توان گفت که پرشیا خودرو، واردکننده برند ب ام و در ایران یکی از محدود شرکت های وارداتی بود که شرایط جدید ثبت سفارش ها و همچنین تعرفه ها، تاثیرات منفی بسیار زیادی را بر روی این برند لاکچری گذاشت و حال باید دید که در ادامه مسیر مدیران این شرکت چه تمهیداتی را برای عبور از این بحران اندیشیده اند.


کامران طالبی فرد، مدیر بازاریابی و فروش شرکت پرشیا خودرو در همین رابطه به خبرنگار میهن صنعت گفت : همانطور که می دانید قانون منع ورود خودروهای وارداتی با قیمت بیش از 40 هزار دلار تاثیرات منفی زیادی را بر روی پرشیا خودرو گذاشته است. ما دیگر نمی توانیم سری7 را وارد کنیم، X4 هم که به دلیل ساخت آمریکا بودن اجازه ورود ندارد، X3 اتاق جدید ساخت آلمان نیز اجازه ورود ندارد چرا که تمامی مدل های آن بالای 40 هزار دلار است.


وی افزود : با توجه به شرایط موجود سری های یک، دو و همچنین سری های  3 ب ام و 320 و 330 را وارد خواهیم کرد. همچنین در سال آینده ب ام و X2 را نیز به بازار ایران عرضه خواهیم کرد و در ادامه احتمالا ب ام و i3، ب ام و 420 و 520 را نیز وارد بازار خواهیم کرد.


کامران طالبی فرد ادامه داد : البته روی مینی نیز تمرکز کرده ایم و اگر مشکلی به وجود نیاید اواخر اسفند سال جاری در چهار مدل به بازار ایران عرضه خواهد شد.


مدیر بازاریابی و فروش شرکت پرشیا خودرو بیان داشت : باید کارهای جدیدی انجام دهیم که تا به حال انجام نشده است. قصد داریم پروژه فروش ماشین های دست دوم را راه اندازی کنیم. در این پروژه ماشین های دست دوم تمیز را از مشتریان خریداری می کنیم و پس از اتمام تمام مراحل سرویس با کاردکس پرشیا خودرو و همچنین یک سال گارانتی به فروش می رسانیم.


طالبی فرد افزود : برنامه دیگر پرشیا خودرو فروش گارانتی است. پک های گارانتی با عنوان طرح طلایی، نقره ای و برنزی معرفی می شود که هرکدام آنها سه سطح دارد و طی این طرح مشتریان می توانند از یک تا سه سال گارانتی خریداری کنند. البته این طرح شامل ماشین های با مدل 2013 به بالامی شود که کارکرد آنها زیر 60 هزار کیلومتر باشد.


وی ادامه داد : طرح دیگری که در گذشته نیز انجام می شده و ما قصد داریم با تمرکز بیشتری آن را ادامه دهیم، فروش اکسسوری و لایف استایل کامل ب ام و که شعبه مرکزی آن در لواسان است. البته لازم به ذکر است که تمامی کالکشن ها به روز بوده و مدل های قدیمی آن را نخواهیم داشت. این کالکشن ها شامل، لباس، زیورآلات، کیف، ساعت، قاب موبایل، دوچرخه، باربند اسکی، کفی ماشین و … خواهد بود. فروش این کالاها از طریق سایت نیز انجام خواهد شد و به صورت رایگان به سرار کشور نیز ارسال می شود.


وی افزود : در خصوص قیمت این محصولات نیز باید بگوییم که تمامی کالاها در مقایسه با کالاهای تقلبی که چند مرکز در حال فروش آن هستند، تقریبا نصف قیمت خواهد بود.


کامران طالبی فرد خاطرنشان کرد : افزایش تعرفه ها و همچنین نرخ ارز قطعا بر قیمت محصولات پرشیا خودرو تاثیرگذار بوده اما ما همیشه سعی کردیم سقف قیمت را در نظر نگیریم و حداقل قیمت را که متعادل است اعلام کنیم.


مدیر بازاریابی و فروش شرکت پرشیا خودرو در پایان بیان داشت : افزایش تعرفه باعث شده که مدل مشتریان پرشیا خودرو تغییر کند.مشتریان گذشته معمولا میانگین سنی بین 30 تا 35 سال به بالا بودند که با توجه به تغییرات محصولات پرشیا خودرو مانند سری های یک، دو و سه و همچنین X1، X2و سری 4 می بایست تمرکز خودرا به مشتریان 18 تا 35 سال معطوف کنیم.چرا که از ماشین های لوکس و پریمیوم به سمت ماشین های اسپرت ب ام و تغییر جهت داده ایم و بر همین اساس باید برنامه های بازاریابی خودرا تغییر دهیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=145082
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه