توسط موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی وزات جهاد کشاورزی

طرح ها و ایده‌های خلاقانه در نمایشگاه کشاورزی شیراز به مرحله اجرا خواهند رسید

موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی که از موسسات تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وابسته به وزارت جهاد کشاورزی کشور است در نمایشگاه کشاورزی شیراز به عنوان مشارکت کننده و البته حامی، حضوری قدرتمند خواهد داشت و با بررسی طرح ها و ایده های جدید کشاورزان و شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه، اقدام به عملیاتی کردن طرح های منتخب خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی که از موسسات تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وابسته به وزارت جهاد کشاورزی کشور است در نمایشگاه کشاورزی شیراز به عنوان مشارکت کننده و البته حامی، حضوری قدرتمند خواهد داشت و با بررسی طرح ها و ایده های جدید کشاورزان و شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه، اقدام به عملیاتی کردن طرح های منتخب خواهد کرد.

هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز که در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد، میزبان بیش از 120 شرکت تولیدکننده مطرح داخلی و خارجی خواهد بود. همچنین حضور پر رنگ شرکت های دانش بنیان نیز از دیگر خصوصیات ویژه این نمایشگاه محسوب می شود که بر اساس آن و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همچنین پارک علم و فناوری استان فارس، پاویون ویژه تکنولوژی های نوین حوزه کشاورزی با هدف ارائه دست آوردهای جدید علمی در این صنعت استراتژیک کشور برگزار می شود.

موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی وابسته به وزارت جهاد کشاورزی کشور نیز با حضور در این نمایشگاه از طرح ها و ایده های خلاقانه بخش های مختلف در صنعت کشاورزی بازدید خواهد کرد. این بازدید با هدف شناسایی ایده های خلاقانه و موثر در عرصه تولید با کیفیت محصولات کشاورزی خواهد بود که در نهایت پس از بررسی نهایی به مرحله اجرا خواهد رسید.

موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی قصد دارد طرح های مختلف را از شرکت های دانش بنیان و همچنین کشاورزانی که ایده های مناسبی دارند، دریافت و سپس بررسی نماید.

 طرح های بررسی شده در صورتی که دارای فاکتورهای مناسبی برای اجرا باشند، توسط این موسسه وابسته به وزارت جهاد کشاورزی مورد حمایت همه جانبه قرار خواهد گرفت تا به مرحله اجرا و تجاری سازی برسد.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز تاریخ 28 اردیبهشت ماه سال 1400 فعالیت خودرا آغازو تا تاریخ 31 اردیبهشت و به مدت 4 روز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=210101
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه