«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

عدم اطلاع رسانی مناسب در تاخیر پروازهای ایران ایرتور/ مسافران : هیچکس پاسخگو نیست

مشکل تاخیر در ساعت پروازهای داخلی کشور حرف دیروز و امروز نیست، مشکلی که با نزدیک شدن به پایان سال همواره شدت گرفته و متاسفانه هنوز هیچ راهکار درستی برای آن اتخاذ نشده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مشکل تاخیر در ساعت پروازهای داخلی کشور حرف دیروز و امروز نیست، مشکلی که با نزدیک شدن به پایان سال همواره شدت گرفته و متاسفانه هنوز هیچ راهکار درستی برای آن اتخاذ نشده است.

بر اساس اطلاعاتی که مسافران پرواز ۱۱:۴۵ تهران – بندرعباس شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به خبرنگار ما داده اند، این پرواز با 5 ساعت تاخیر انجام خواهد شد که البته آنطور که به نظر می رسد این ساعت پرواز نیز هنوز قطعی نشده است.

مشکل اصلی در بی تفاوتی برخی از شرکت های هواپیمایی به حقوق مشتریان خود است تا جایی که در همین پرواز که قرار است با 5 ساعت تاخیر انجام شود، اطلاع رسانی تاخیر در پرواز تهران – بندرعباس شرکت هواپیمایی ایران ایرتور بسیار ضعیف بوده و این امر سبب نارضایتی شدید مسافران این پرواز شده است.

بنا بر گفته برخی از مسافران این پرواز، شرکت هواپیمایی ایران ایرتور تنها 2 ساعت قبل از پرواز، تاخیر آن را اطلاع رسانی کرده و گفته است که این پرواز که قرار بود در ساعت 11:45 صبح انجام شود، به ساعت 16:45 موکول شده است. این در حالی است که بسیاری از مسافران در مسیر فرودگاه و یا در خود فرودگاه حضور داشته اند.

به گفته مسافران پرواز ساعت 11:45 صبح تهران – بندرعباس، شرکت هواپیمایی ایران ایرتور هیچگونه پاسخ درستی به مسافران نداده و معلوم هم نیست این پرواز در ساعت 16:45 انجام شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=189841
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه