میهن صنعت:

عدم درج قیمت بر روی لوازم آرایشی و بهداشتی تولید داخل

با توجه به تحریم های ظالمانه دولت امریکا و جنگ اقتصادی که صنعت کشور درگیر آن است بسیاری از شرکت های تولید داخل با توجه به نیاز جامعه به لوازم آرایشی و بهداشتی از فضای موجود استفاده نموده و تخلفات ریزودرشتی را مرتکب میشوند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، با توجه به تحریم های ظالمانه دولت  امریکا و جنگ اقتصادی که صنعت کشور درگیر آن است بسیاری از شرکت های تولید داخل با توجه به نیاز جامعه به لوازم آرایشی و بهداشتی از فضای موجود استفاده نموده و تخلفات ریزودرشتی را مرتکب میشوند .

برخی از شرکت ها تولید لوازم آرایشی وبهداشتی در چند ماه گذشته  با استفاده از فضای حاکم بر صنعت کشور محصولات خود را بدون درج قیمت مصرف کننده در فروشگاه های عرضه محصولات به فروش می رسانند. همین امر باعث شده تا بسیاری از عرضه کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی محصولات این شرکت ها را به هر قیمتی که صلاح می دانند به فروش برسانند.

یکی از شرکت های معتبر رنگ مو و اکسیدان چند صباحی است از درج قیمت بر روی محصولات خود جلوگیری می کند اما هنوز از سوی سازمان تعزیرات برخوردی با این گونه شرکت ها انجام نشده  ویا اگر برخوردی صورت گرفته تا آن حد شدید نبوده که این شرکتها دست از تخلف آشکار  خود بکشند در حال حاضر عوامل فروش این نوع رنگ مو در تهران با قیمت های مختلفی محصول را به فروش می رسانند و در نهایت مصرف کننده نهایی ضرر این تخلف را پرداخت می کند ./ساتاایران

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=169318
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه