میهن صنعت :

عدم پرداخت مابه التفاوت کاهش سهمیه سوخت تاکسی های دوگانه سوز

مقرر گشته بود تا مابه التفاوت کاهش سهیه بنزین رانندگان تاکسی از ابتدای فروردین ماه سال جاری از سوی شرکت پخش فرآورده های نفتی به تاکسیرانان این شهرستان پرداخت شود، اما متاسفانه این امر تاکنون محقق نشده است.


به گزارش میهن صنعت به نقل از خبر خودرو، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرستان جیرفت با اشاره به وعده شرکت پخش فرآورده های نفتی استان کرمان مبنی بر پرداخت مابه التفاوت سهمیه های بنزین تاکسیرانان این شهرستان،گفت: مقرر گشته بود تا مابه التفاوت کاهش سهیه بنزین رانندگان تاکسی از ابتدای فروردین ماه سال جاری از سوی شرکت پخش فرآورده های نفتی به تاکسیرانان این شهرستان پرداخت شود،  اما متاسفانه این امر تاکنون محقق نشده است.

ایرج نادری در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با اشاره به عدم وجود جایگاه  سی ان جی در این شهرستان ، افزود: عدم وجود جایگاه سی ان جی در جیرفت، مسئولین شرکت پخش فرآورده های نفتی استان کرمان را بر این وا داشت که به منظور جبران این کمبود ، ماهانه 200 لیتر به انضمام سهمیه های تخصیص یافته به تاکسیرانان (300 لیتر )به رانندگان تاکسی اعطا نمایند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس مقرر گشت تا مبلغی بالغ بر 60 هزار تومان بابت ما به التفاوت سهمیه بنزین کسر شده به حساب تاکسیرانان این شهر واریز گردد.

وی با اعلام اینکه هم اکنون حدود چهار صد و 47 دستگاه تاکسی دوگانه سوز در حال خدمت رسانی به شهروندان جیرفتی هستند،گفت: سازمان تاکسیرانی این شهرستان اقدامات لازم را جهت دریافت مابه التفاوات سهمیه های بنزین کسر شده تاکسیرانان انجام داده است اما تا این لحظه این مهم محقق نشده است.

نادری در ادامه در خصوص وضعیت نوسازی خودروهای فرسوده در این ناوگان ، خاطرنشان کرد: نوسازی خودروهای فرسوده طی سال های اخیر با روندی مطلوب انجام پذیرفته است به طوریکه این سازمان در خصوص نوسازی فرسوده ها با معضلی روبرو نمی باشد.

نادری در پایان با اعلام اینکه مسئولیت احداث جایگاه سی ان جی در این شهرستان بر عهده سازمان تاکسیرانی نبوده، بیان داشت: این وظیفه بر عهده فرمانداری و شرکت نفت است و امیدواریم که اقدامات اساسی در راستای احداث جایگاه سی ان جی در این شهرستان صورت پذیرد

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=2419
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه