قائم مقام شرکت سایپا خبر داد

عرضه تیبا ۲ از ۲۰ تیر به بازار/جریمه تأخیر پرداخت می‌شود

میهن صنعت : قائم مقام شرکت سایپا گفت : ۲۰ خردادماه دو هزار تیبا ۲ به نمایندگی‌ها تحویل داده شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، حسن عموزاده قائم مقام شرکت سایپا در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و قطعات یدکی شیراز اظهار داشت: سایپا با حداکثر توان خود در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است برهمین اساس ۵ خودروی جدید خود را نیز که شامل برلیانسv 5،h 230 ، cs 35، چانگان e 2، و ساینا است رونمایی کرده است.

وی با اشاره به اینکه سایپا در طول سه روز فعالیت نمایشگاه شیراز فروش نقدی و اقساطی محصولات خود را انجام خواهد داد، افزود: قطعه سازان شیرازی حدود ۱۸ درصد نیاز شرکت خودروسازی سایپا را تأمین می‌کنند به نحوی که قطعه سازی این شرکت از ارزش افزوده بالایی برخوردار و در اولویت توسعه قرار دارد.

قائم مقام شرکت سایپا اضافه کرد: توسعه قطعه سازی استان فارس مهمتر از بخش خودروسازی این استان است البته باید این نکته را متذکر شوم ۸۰ درصد ارزش یک خودرو از قطعات ترکیبی آن تأمین می‌شود که برهمین اساس نقش پررنگ قطعه سازان در صنعت خودروسازی بسیار پررنگ است.

عموزاده با اشاره به اینکه صادرات محصولات شرکت سایپا تا پایان ۵۵ هزار دستگاه خواهد بود، اظهار داشت: تاکنون حدود ۲۵ هزار دستگاه خودرو به عراق صادر شده است البته از اول امسال سه هزار دستگاه نیز به مصر و ۱۵۰۰ دستگاه به آذربایجان ارسال شده است.

به گزارش تسنیم وی ضمن بیان این مطلب که استان فارس به عنوان چهارمین خریدار بزرگ محصولات این شرکت به شمار می‌آید،گفت: البته محصولات دیگری نیز از سایپا به الجزایر، روسیه و سنگال صادر شده است.

این مقام مسئول در شرکت سایپا در رابطه با زمان دقیق تیبا۲ نیز اعلام کرد: از مشتریان محترم بابت تأخیر این خودرو عذرخواهی می‌کنم البته گروه خودروسازی سایپا قبل از اینکه از کیفت خودرو مطمئن نباشند، آن خودرو را روانه بازار نخواهند کرد.

عموزاده تصریح کرد: روز گذشته دو هزار دستگاه تیبا۲ به نمایندگی‌ها تحویل داده شده است که با انجام فرآیند شماره گذاری آنان در ۲۰ تیر شاهد رفت و آمد تیبا۲ در خیابان‌های کشور خواهیم بود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=50913
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه