عرضه محصولات سايپا بدون توقف ادامه دارد

معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا از عرضه بدون توقف محصولات توليدي اين گروه در نمايندگي هاي سايپا خبر داد و گفت: پيش فروش و فروش محصولات گروه خودروسازي سايپا در همه نمايندگي هاي مجاز فروش در حال انجام است.


به گزارش ميهن صنعت، محمد حسن گرمان اظهار داشت: با وجود افزايش هزينه هاي مربوط به توليد خودرو در کشور و بالارفتن نرخ ارز، پيش فروش و فروش محصولات گروه خودروسازي سايپا با قيمت مصوب سازمان حمايت از مصرف کننده و بدون هرگونه وقفه در نمايندگي هاي سايپا ادامه دارد.

وي افزود: گروه خودروسازي سايپا تامين نياز مشتريان و پاسخ گويي مداوم به نياز بازار را وظيفه خود مي داند و رضايت مشتريان در خدمات فروش و پس از فروش را همواره مدنظر قرار داده است.

گرمان به سايپا نيوز گفت: همانطور که در اخبار هفته گذشته اعلام شد پيش فروش محصولات سايپا 111، سايپا 131، سايپا 132، سايپا 141 و تيبا به صورت گسترده در نمايندگي هاي مجاز سايپا انجام مي شود که استقبال گسترده اي از آن صورت گرفته است.

معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا تصريح کرد: با وجود اعلام خودروسازان مبني بر افزايش هزينه هاي توليد و لزوم بازنگري در قيمت هاي فعلي ، گروه خودروسازي سايپا فروش محصولات خود را استمار مي بخشد./

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=4122
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه