«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

عرضه کواتروپورته و لوانته اسپشیال ادیشن

دو روز دیگر فستیوال مونتری خواهد بود و در این فستیوال مزراتی نیز شرکت می‌کند. مزراتی می‌خواهد در این فستیوال دو مدل کواتروپورته و لوانته لیمیتد ادیشن را معرفی کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دو روز دیگر فستیوال مونتری خواهد بود و در این فستیوال مزراتی نیز شرکت می‌کند. مزراتی می‌خواهد در این فستیوال دو مدل کواتروپورته و لوانته لیمیتد ادیشن را معرفی کند.هر دو خودرو از تریم PELLETESSUTA در داخل کابین استفاده می‌کنند. زمانی که داخل کابین می‌شوید، چرم ناپا در هم تنیده شده که به صورت یک‌تکه در آمده نظر شما را جلب می‌کند. این حرکت عموما بر روی پارچه استفاده می‌شود اما در اینجا این شیوه بر روی چرم پیاده شده است. نتیجه این کار یک محصول مقاوم و سبک است که این دو خودرو را لوکس و منحصر به فرد خواهد کرد.

مزراتی اعلام کرده که تنها خودروسازی است که تا به امروز از این تکنیک برای فضای داخلی خودرو استفاده کرده. این نوع کابین بر روی هیچ مزراتی دیگری دیده نخواهد شد. تنها 50 عدد از کواتروپورته و لوانته در آمریکای شمالی تولید خواهد شد. به غیر از نوع چرم داخل، Quattroporte S Q4 GrandLusso از رنگ سرمه‌ای بدنه و کلیپر‌های آبی و فضای داخلی قهوه‌ای سود می‌برد. Levante S GranSport نیز از رنگ بدنه خاص سه پوششه برنزی و رینگ‌های 21 اینچی پولیش خورده و کابین مشکی رنگ با تریم چوب مشکی سود می‌برد. هر دو خودرو از بج Zenga  که شرکت تولید کننده چرم این خودرو‌ها است بهره‌مند می‌برند. مزراتی هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت منتشر نکرده و گفته پیش فروش این خودرو‌ها آغاز و طبق برنامه در پاییز 2020 این خودرو‌ها به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=182746
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه