میهن صنعت :

عکس/ آخرین روز های زندگی استیو جابز

میهن صنعت : استیو جابز، که سال 2011 جهان را ترک گفت و به ابدیت پیوست،

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، استیو جابز، که سال 2011 جهان را ترک گفت و به ابدیت پیوست، از بنیان‌گذاران شرکت تولید انیمیشن پیسکار بود که تاریخ فیلم‌های کارتون را در دنیا تغییر داد، ضمن این که نگاه او به تکنولوژی، شبکه‌ی اجتماعی و محصولات صوتی و تصویری، عصر مواجهه با تولیدات دیداری و شنیداری را وارد دوران تازه‌ای کرد. این تصویری است کمتر دیده شده از آخرین روزهای عمر استاد، که با سرطان مبارزه می‌کرد. و پس از آن به تصاویری می‌نگرید که او در این دوران برای آینده‌ی اپل در ذهن داشت  و ایجاد کرد.

از طرف دیگر پروژه رویایی توسعه مرکز اپل در کاپرتینوی کالیفرنیا (کمپس دو اپل) به روز شده و قرار است تا اواسط 2016 پیاده شود.اتود اصلی این مرکز (Apple Campus 2) توسط استیو جابز فقید در ژوئن سال گذشته و قبل از مرگش زده شد.
اقتصاد ایران آن‌لاین به نقل از خبرآنلاین: استیو همیشه دوست داشت در فضایی که خود عاشق آنجاست کار کند ، ابداع کند و تولید کند. کمپس دو همان جایی است که او در آرزوهای خود داشت.

شورای شهر قبلا بدلیل کم سازگاری با محیط زیست خواستار تجدید نظر در طرح شده بود و برنامه ریزی ها نشان می دهد طرح تا ۲۰۱۶ بدست نخواهد آمد.

مشکل اصلی در اجرای این طرح، کمبود آب در این قسمت از کالیفرنیا است که مرکز توسعه یافته آینده اپل را دچار مشکل می کند. مقر اصلی ۲٫۸ میلیون فوت مربع خواهد بود و استیو در پاسخ به اینکه شبیه چه چیزی است گفته بود کمی شبیه کشتی فضایی است.

در تازه ترین تغییر اپل ۷ هزار درخت که مصرف آب شان کم است را به شورای شهر برای تزیین مرکز خود پیشنهاد داده است. اپل اصرار دارد مرکز خود را منطبق با طرح جدید نقشه توسعه شهر بدون هر نوع مزاحمت شهری جلو ببرد. بحث امنیت و تولید محصولات آینده اپل و نوع دسترسی مرکز به بزرگراه کنار جاده نیز از دیگر معضلات توسعه طرح به شمار می رود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=13228
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه