میهن صنعت :

عکس/لایکان اعراب رقیب بوگاتی ویرون

میهن صنعت : شرکت W Motors که سال گذشته در بیروت تأسیس شده، گران‌قیمت‌ترین خودروی جهان را تولید کرده است. این خودروی 3.4میلیون دلاری با قدرتی معادل 750 اسب‌بخار تنها در 2.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتربرساعت می‌رسد.

به گزارش «میهن صنعت»، در بخش انتهایی سقف خودرو، درست بالای شیشه عقب صفحه‌ای نصب شده كه تاریخ تحویل خودرو و اینكه چندمین نمونه تولید شده است را نشان می‌دهد.

http://www.mihansanat.ir/upload/img/image_news_19749.jpg

در طراحی زوایای تند خودرو تلاش شده عدد 7 تداعی شود كه عددی خوش‌یمن شناخته می‌شود. شاید به همین دلیل باشد كه تعداد تولید شده از این خودرو نیز به 7 عدد محدود شده است.
بخشی به عنوان «صفحه نمایش هولوگرافیك» پیش‌بینی شده كه قسمتی از فضای هدایت و كنترل را تشكیل می‌دهد.

در فضای داخلی خودرو و برای پوشش صندلی‌ها نیز از روكش چرم با كوك‌های طلا استفاده شده است.
دورتادور چراغ‌های ال.ای.دی جلوی خودرو را طلای سفیدی پوشانده كه با روكشی از قطعات الماس احاطه شده است.

http://www.mihansanat.ir/upload/img/images_b197498335.jpg

به گزارش خبرآنلاین، خریداران می‌توانند با توجه به رنگ خودروی خود سنگ‌های قیمتی دیگری مانند یاقوت قرمز، زمرد یا یاقوت كبود را برای استفاده در بخش‌های گوناگون این نمونه انتخاب كنند.
موتور دوتوربویی و 6 سیلندر این خودروی دیفرانسیل عقب كه به شكل خطی طراحی و در بخش میانی عقب آن تعبیه شده، می‌تواند 750 اسب‌بخار توان تولید كند و گشتاورنیرویی معادل 1000 نیوتن‌متر خواهد داشت.

با رونمایی از Lykan Hypersport در نمایشگاه خودروی قطر 2013 به نظر می‌رسد، این شركت گام بلندی را برای رسیدن به تولید این خودروی انحصاری برداشته باشد. از این هایپراسپرت 3.4میلیون دلاری كه اولین ابرخودروی عربی است، تنها 7 عدد تولید خواهد شد.

تیرماه سال گذشته رالف آر.دباس همراه با شركای دیگرش شركت W Motors را در بیروت، لبنان تأسیس كرد تا لوكس‌ترین و گران‌قیمت‌‌ترین خودروی دنیا را تولید كند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=11175
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه