«میهن صنعت»:

غرفه سینمایی آمیکو در نمایشگاه حمل و نقل اصفهان + ویدیو

آمیکو حضور متفاوتی در نمایشگاه حمل و نقل اصفهان داشت و با طراحی سینمایی غرفه خود، نظرات بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، گروه صنعتی آمیکو حضور متفاوتی در نمایشگاه حمل و نقل اصفهان داشت تا جایی که نوع طراحی غرفه این گروه صنعتی، نظرات بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد.

آمیکو دست پر به نمایشگاه حمل و نقل اصفهان آمده و تمامی محصولات خودرا اعم از پیکاپ‌های آسنا و محصولات تجاری آمیکو را به معرض دید عموم گذاشت. اما نکته قابل توجه حضور متفاوت گروه صنعتی آمیکو در نمایشگاه اصفهان بود، حضوری که نوید تغییرات اساسی در نگرش این مجموعه دارد.

طراحی غرفه آمیکو بیشتر شبیه یک صحنه سینمایی بود، یک لوکیش جذاب برای نمایش خودروهای پیکاپ که باعث می‌شد حداقل برای چند لحظه هم که شده سر جای خود بمانید و به محصولات آمیکو نگاه کنید.

بر اساس گفتگوی خبرنگار «میهن صنعت» با مدیر روابط عمومی آمیکو، برای اولین بار طراحی غرفه آمیکو توسط یک تیم طراحی صحنه سینمایی برنامه ریزی و اجرا شده بود که همین امر باعث می‌شد از دیدن فضای ایجاد شده لذت ببرید. سبک خاص طراحی که به خودروسازهای آمریکایی مانند فورد شباهت داشت.

این مدل از طراحی های نمایشگاهی را تنها در نمایشگاه های معتبر خارجی می‌توان دید. به عنوان مثل در نمایشگاه خودرو شانگاهای خودروسازی فورد نیز از این سبک طراحی صحنه استفاده کرده بود که مورد توجه بازدیدکنندگان نیز قرار گرفت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=265573
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه