به زودي

فراخوان واگذاري تعدادي از واحدهاي زغال سنگ كشور

میهن صنعت : رئيس هيات عامل سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران گفت: واگذاري تعدادي از واحدهاي زغال سنگ كشور بر اساس اصل 44 قانون اساسي در حال انجام است و به زودي يك فراخوان در خصوص واگذاري خواهيم داشت.

به گزارش میهن صنعت رئيس هيات عامل سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران گفت: واگذاري تعدادي از واحدهاي زغال سنگ كشور بر اساس اصل 44 قانون اساسي در حال انجام است و به زودي يك فراخوان در خصوص واگذاري خواهيم داشت.

به گزارش «شاتا» از پايگاه اطلاع رساني دولت، فريدون احمدي با بيان اينكه يكي دو واحد هم به صندوق بازنشستگي فولاد واگذار شده است اظهار داشت: لازمه راه اندازي واحدهاي جديد توليد زغال سنگ و كك سازي؛ اقدامات جدي در استخراج و بهره وري زغال سنگ است كه اين موضوع در طرح جامع فولاد و زغال كشور ديده شده است.
وي افزود:براي چند پروژه  كه پروژه هاي بزرگي هستند در حال پيگيري موضوع فاينانس هستيم  تا بتوانيم به موقع زغال براي توليد فولاد در كشور استخراج، استحصال و فرآوري كنيم.
احمدي در پايان تصريح كرد: واگذاري تعدادي از واحدهاي زغال كشور بر اساس اصل 44 قانون اساسي در حال انجام است و فكر  مي كنم به زودي يك فراخوان در خصوص واگذاري داشته باشيم و يكي دو واحد هم به صندوق بازنشستگي فولاد واگذار شده كه اميدواريم با نهايي شدن مصوبه، خود اين صندوق آن را فعال كند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=6384
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه