عضو کمیسیون صنایع و معادن در گفتگو با میهن صنعت :

فرش دستباف ایرانی را به طرح کارت اعتباری خرید کالا اضافه کنیم

بر این عقیده ایم که می بایست فرش دست باف ایرانی نیز به جزئیات این طرح افزوده شود چنانکه فرش دستباف ایرانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از زمره صنعت لوازم خانگی خارج نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی که با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی، به مرحله عملیاتی خود رسید، هنوز پس از گذشت چند ماه آنچنان که انتظار می رفت به رونق این بازار به خواب رفته کمک نکرده است..

نادر قاضی پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار «میهن صنعت» عنوان کرد : آنچه که مسلم است دولت و مسئولین در خصوص حمایت از تولیدکنندگان داخلی پافشاری خواهند کرد اما فکر می کنم این طرح مستلزم اجرای دقیق تر و با وسعت بیشتر است.

قاضی پور افزود : بر این عقیده ایم که می بایست فرش دستباف ایرانی نیز به جزئیات این طرح افزوده شود چنانکه فرش دستباف ایرانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از زمره صنعت لوازم خانگی خارج نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد : سرنوشت کارخانه ارج زنگ خطری برای کار و سرمایه ایرانی بود که باید در خصوص حمایت های همه جانبه از تولیدکنندگان داخلی، تدابیر تازه ای اتخاذ شود.کارت اعتباری خرید کالا به این مهم کمک خواهد کرد اما اگر قرار به تمدید طرح در پایان سال شد، می بایست تغییراتی در شکل عملیاتی آن صورت گیرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=101255
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه