مدیر فروش برند لاماری:

فروش لاماری ایما از صبح امروز آغاز می شود/شرایط ثبت نام خودرو لاماری ایما

خودرو لاماری ایما آرین پارس موتور در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران به نمایش گذاشته شد و مدیر فروش برند این شرکت از فروش این خودرو روز سه شنبه 27 اردیبهشت  خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودرو لاماری ایما آرین پارس موتور در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران به نمایش گذاشته شد و مدیر فروش برند این شرکت از فروش این خودرو از روز سه شنبه 27 اردیبهشت  خبر داد.

علی موسوی؛ مدیر فروش برند لاماری در آرین پارس موتور در این خصوص عنوان کرد: خودرو لاماری ایما قرار است با آغاز به کار نخستین روز نمایشگاه خودرو با قیمت قطعی و پیش فروش عادی با پیش پرداخت علی الحساب به فروش برسد.

وی در خصوص شرایط فروش این خودرو افزود: هر کد ملی قادر به ثبت نام یک دستگاه خودرو است که سپس از میان ثبت نام کنندگان قرعه کشی می شود و برندگان ملزم به پرداخت مبلغ مشخص شده هستند.

علی موسوی ادامه داد که شرکت آرین پارس موتور دخالتی در برگزاری قرعه کشی ندارد و توسط سازمان تجارت برگزار می شود.

مدیر فروش برند لاماری در آرین پارس موتور تاکید کرد که این شرکت با برگزاری قرعه کشی مخالف است و  پس از اجرای این دو طرح فروش و بررسی های انجام شده، تصمیمی مبنی بر ادامه یا توقف فروش خودرو به روش قرعه کشی گرفته می شود.

فروش خودرو به روش قرعه کشی می تواند چالش هایی مانند تامین به موقع نقدینگی و دغدغه فروش سبدی خودرو به نمایندگان شرکت ایجاد می کند که امیدواریم طی همکاری با وزارت صمت و سازمان حمایت این مشکلات برطرف شود.

شرایط ثبت نام خودرو لاماری ایما

  • دارا بودن گواهینامه برای ثبت نام کنندگان الزامی است.
  • هر کد ملی قادر به ثبت نام یک دستگاه خودرو است.
  • تنها افرادی می توانند در این طرح فروش شرکت کنند که دارای حداقل سن قانونی 18 سال باشند.
  • مشتریان نباید پلاک فعال داشته باشند.

براساس گفته های مدیر فروش برند لاماری در آرین پارس موتور، انتظار می رود که میزان فروش این خودرو در سال  جاری به عدد 3500 دستگاه برسد البته  تیراژ تولید لاماری ایما در سال 1402 حداقل دو برابر سال جاری خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=244621
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه