میهن صنعت :

فروش کارت نارنجی افزایش می یابد

میهن صنعت : :مدیرعامل سایپایدک گفت: سازمان خدمات پس از فروش گروه سایپا با بهرهگیری از روشهای نوین، بر مبنای نیازهای مشتریان خدمات متنوع ارائه میدهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مصطفی وحیدزاده در سخنانی در جمع رؤسای انجمنهای صنفی نمایندگیهای سایپا با بیان این مطلب افزود: سایپا همواره پرچمدار صنعت خودرو در كشور بوده و برخورداری از شبكه گسترده فروش و خدمات پس از فروش مزیتی رقابتی برای سایپا به شمار میرود.

وی افزود: شبكه نمایندگیها بهترین یار و همراه گروه سایپا هستند اما باید به این نكته نیز توجه كنیم كه اگر در ارائه خدمات نوآوری نداشته باشیم پیشرفت نخواهیم كرد.

وحیدزاده ادامه داد: توجه بیشتر به كسب و كارهای نوین با محوریت كارت نارنجی و كاهش هزینهها میتواند ادامه مسیر را برای شبكه نمایندگیها هموار كند.

مدیرعامل سایپایدك با بیان اینكه برگزاری جلسات استانی با نمایندگیها امسال نیز پیگیری میشود، تاكید كرد: افزایش اختیارات و تقویت انجمنهای صنفی و كاهش تصدیگری سایپایدك در سال جاری به طور جدی پیگیری خواهد شد.

وحیدزاده افزود: در سال جاری افزایش فروش كارت نارنجی را در دستور كار قرار خواهیم داد تا با كمك هم و با برطرف كردن نقاط ضعف، آمار فروش را افزایش دهیم.

وی تصریح كرد: تأمین به موقع قطعات و سرعت در ارائه خدمات در برنامهریزیها مد نظر قرار گرفته است و امیدواریم با تحقق این برنامهها ضمن كاهش هزینهها و گسترش خدمات نوین، در پیشبرد اهداف گروه خودروسازی سایپا نقش تاثیرگذاری داشته باشیم.

مدیرعامل سایپایدك همچنین به طرح تقویت نظارت بر شبكه اشاره كرد و افزود: در این طرح كه با هدف پیشگیری از بروز مشكلات احتمالی اجرا میشود، با انجمنهای صنفی همكاری موثری خواهیم داشت.

وحیدزاده در ادامه با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح امداد نوروزی سال 93، از مشاركت گسترده نمایندگیها در این زمینه قدردانی كرد و گفت: اجرای طرح امداد نوروزی بدون مشاركت گسترده نمایندگیها و انجمنهای صنفی امكان پذیر نبود.

پیش از سخنان وحیدزاده، معاون شبكه نیز در گزارشی به ارائه عملكرد نمایندگیها در سال 92 پرداخت و گفت: بر اساس گزارشها، میزان رضایت از خدمات شبكه در سال گذشته 10 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به افزایش 28 درصدی خرید قطعات یدكی از سوی نمایندگیها در سال گذشته، افزود: پذیرش خودروهای وارانتی در سال 92 با 41 درصد رشد مواجه شد و در عین حال پذیرش خودروهای گارانتی 53 درصد كاهش داشت كه بیانگر افزایش كیفیت خودروهای تولیدی است.

معاون شبكه افزود: شبكه نمایندگیها در سال 92 موفق به فروش بیش از 84 هزار كارت نارنجی شدند كه نسبت به سال 91 شاهد رشد 59 درصدی در این زمینه هستیم.

وی ادامه داد: مجموع درآمد شبكه نمایندگیها در سال 92 نسبت به سال پیش از آن با 7 درصد رشد روبرو بوده است كه بیانگر ظرفیت و توانمندی نمایندگیها در عبور از شرایط سخت میباشد.

در ادامه این نشست، محمدعلی قادری معاون بازاریابی و فروش سایپا در سخنانی ضمن ارائه گزارشی از عملكرد این معاونت در سال 92، اظهار داشت: با همت شبكه بزرگ نمایندگیها، گروه خودروسازی سایپا در ماههای پایانی سال 92 موفق شد نزدیك به 2 هزار میلیارد تومان نقدینگی جذب كند، ضمن اینكه در این مدت به 70 هزار تعهد پاسخ داده شد كه نشان دهنده ظرفیت بالای شبكه است.

وی با اشاره به ورود خودروهای جدید به سبد فروش محصولات گروه سایپا، گفت: سهم سایپا از بازار فروش خودرو در سال گذشته 42 درصد بود كه امیدواریم با افزایش تولید در سال جاری سهم سایپا از بازار فروش خودرو افزایش یابد.

مصطفی مرادی رئیس ستاد طرح خدمات امداد نوروزی 93 نیز در گزارشی به ارائه دستاوردهای اجرای این طرح پرداخت.

وی با بیان اینكه همدلی و همراهی بین نمایندگیها و گروه سایپا برگزاری طرح امداد نوروزی و ارائه خدمات مطلوب به مردم را امكان پذیر كرد، گفت: در طرح امداد نوروزی امسال، 435 نمایندگی كشیك ثابت و 454 واحد امداد شبانهروزی به ارائه خدمت پرداختند.

مرادی با اشاره به فعالیت 24 انجمن صنفی در طرح امداد نوروزی، ادامه داد: درصد قابل توجهی از نمایندگیها در ایام نوروز با حداكثر توان خود به ارائه خدمات مطلوب به مشتریان گروه سایپا پرداختند به طوری كه 56 هزار خودرو در نوروز امسال در نمایندگیها پذیرش شدند.

رئیس ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی 93 افزود: در نوروز امسال سرانه پذیرش نسبت به سال گذشته كاهش داشته است كه افزایش كیفیت محصولات و كاهش آمار تولید در این زمینه موثر بوده است.

مرادی برنامهریزی و چیدمان مناسب پایگاههای امدادی، توسعه سیستمهای كنترل هوشمند، بازنگری و بهبود فرآیندهای پیگیری و افزایش سطح نظارت انجمنهای صنفی را در كاهش مدت زمان انتظار مشتری موثر دانست.

وی اظهار داشت: رضایت مشتریان از خدمات امدادی سایپا در طرح امداد نوروزی نزدیك به 87 درصد بوده است. همچنین میزان شكایات 53 درصد نسبت به سال گذشته با كاهش مواجه بود.

در پایان این نشست با اهدای لوح، از انجمنهای صنفی آذربایجان غربی، تهران و خراسان رضوی به عنوان انجمنهای برتر در طرح امداد نوروزی سال 93 تقدیر شد. همچنین با اهدای هدایایی، نفرات برتر در المپیاد كارشناسان فنی مورد تشویق قرار گرفتند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=46911
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه