فصل تغییر محصولات آئودی فرارسید!
آئودی به دنبال ایجاد سبکی از طراحی است که هر مدل آن بیانگر هویت این خودروساز آلمانی باشد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در سال های اخیر، صنعت خودروسازی شاهد حضور پررنگ محصولات آئودی در بازار های نوظهور از جمله چین بوده و این شرکت آلمانی بر این باور است که با این نوع طراحی، تمامی افراد قادر به تشخیص مدل های آئودی از سایر برندها خواهند بود.
روبرت استدلر، مدیرعامل آئودی در این خصوص عنوان کرد: "در حال حاضر، ما یک برند شناخته شده در بزرگترین بازار جهانی هستیم و محصولات ما از استقبال بی نظیری در کشور چین برخوردار است و به همین منظور، طراحان ما در تلاش برای تغییر فلسفه و دادن هویت به خودروهای آئودی هستند.
پیش از این، مارک لیچته، رییس طراحان این برند محبوب عنوان کرده بود:" هم اکنون فصل تغییر فرارسیده و طراحی منحصر به فرد هر محصول می تواند برای مدت ها جذاب و قابل توجه باشد."