فصل جدیدی در ارائه خدمات اختصاصی به مشتریان ویژه برند فونیکس
از زمان معرفی برند لوکس فونیکس در ایران تا کنون، به این نکته پی میبریم که سطح و شاخص رضایت مشتریان برند فونیکس به دلیل کیفیت و خدمات محصولات این برند به صورت صعودی درحال افزایش میباشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، از زمان معرفی برند لوکس فونیکس در ایران تا کنون، به این نکته پی میبریم که سطح و شاخص رضایت مشتریان برند فونیکس به دلیل کیفیت و خدمات محصولات این برند به صورت صعودی درحال افزایش میباشد.
با توجه به استقبال گسترده از محصولات این برند پرمیوم با استناد به فروش بالای تیگو8 پرو، تیگو7 پرو و آریزو6 پرو، برند فونیکس با تفکر بر نیاز ایجاد مسیری برای ارتباط مستقیم با مشتریان خود اقدام به ایجاد واحد customer operations نموده است . گفتنی است که توجه به نیازها و علایق مشتری از رویکردهای شرکت های پیشرو در صنایع میباشد.
شرکت درقرعه کشی های سالانه
اختصاص هدایای روز تولد
بهره مندی از هدایای ویژه
اولویت حضور در رویداد های باشگاه مشتریان
اولیت در تجربه ی استفاده از اکسسوری های جدید
اولویت در پروژه های تصویر برداری سبک زندگی
اولویت در همکاری های Co-Branding
اولویت حضور در رویداد های رونمایی و تست محصولات جدید