میهن صنعت:

فضای رقابتی صنعت بیمه؛ ازکیـ بیمه بخریم؟

وب سایت ازکی (azki.com) در ردیف سایت های مقایسه ای و به اصطلاح Internet Aggregator ها قرار می گیرد. وب سایت ازکیـ همانند اسنپ، دیجی کالا و ... که در کسب و کارهای خود تحول بزرگی ایجاد کردند، تغییرات عمده ای در صنعت بیمه بوجود خواهد آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، وب­سایت ازکی   (azki.com) در ردیف سایت­های مقایسه­ای و به اصطلاح Internet Aggregator ها قرار می­گیرد. وب­سایت ازکیـ همانند اسنپ، دیجی کالا و … که در کسب و کارهای خود تحول بزرگی ایجاد کردند، تغییرات عمده­ای در صنعت بیمه بوجود خواهد آورد.

یاشار ژاله دوست، عضو هیئت مدیره و مدیر عامل ازکیـ با بیان این مطلب که بهبود کیفیت محصول یا خدمات و کاهش قیمت آنها، می­تواند موجب تحولات بزرگی در هر صنعتی گردد؛ تاکید کرد این امر همیشه به نفع کاربران و مشتریان خواهد بود.

وب سایت از کی

این حس خیلی خوبی است که ما بتوانیم کالای مد نظر خودمان را در شرایطی کاملا رقابتی بخریم، چون در این صورت، امکان مقایسه کالاها و شرکت های مختلف از نظر قیمت، کیفیت، شرایط و خدمات ارائه شده را داریم؛ در این حالت به دلیل ایجاد فضای رقابتی بین فروشندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات مختلف، تغییرات بسیار مثبتی در قیمت و کیفیت خدمات ارائه شده ایجاد می­شود؛ و از سمت دیگر کاربران به دلیل امکان مقایسه و خرید آگاهانه تمایل بیشتری به استفاده از این روش دارند.

در واقع این یک معامله دو سر سود است؛ در وب­سایت ازکیـ ، شرکت های بیمه می­توانند محصولات و طرح های بیمه­ای خود را در فضایی رقابتی در معرض دید مشتریان قرار دهند و کاربران نیز با دریافت اطلاعات کامل و بی­طرفانه، به مقایسه شرکت های بیمه می­پردازند و بهترین انتخاب را خواهند داشت. با این روش می‌توان گفت که هم شرکت­های بیمه راضی هستند و هم خریداران بیمه.

سود دیگری که در این میان نصیب خریداران می‌شود این است که، به جای مراجعه حضوری به دفاتر و نمایندگی های بیمه و یا سر زدن به چندین وب­سایت مختلف بیمه، بدون هدر دادن وقت و یا اتلاف انرژی و سوخت، خیلی سریع می­توانند در وب­سایت ازکیـ بعد از مقایسه بین چند شرکت بیمه به این نتیجه­گیری برسند طرح و پوششی که قصد خریدش را دارند، توسط کدام شرکت با قیمت بهتر و خدمات بیشتری عرضه می‌شود، تا آن را به صورت آنلاین و به سادگی خریداری نمایند.

در نظر بگیرید که مثلا برای خودروی خود نیاز به خرید بیمه بدنه دارید اولین مطلبی که به ذهنتان می‌رسد بررسی قیمت این پوشش بیمه است، در این شرایط با مراجعه به سایت ازکیـ و وارد کردن مشخصات خودروی خود، و در صورت تمایل افزودن پوشش های اضافی (مانند سرقت درجای لوازم یا شکست شیشه) قیمت نهایی بیمه نامه­ای که توسط شرکت های مختلف عرضه می­شود را مقایسه کنید و با آگاهی کامل از سرعت عمل این شرکت ها در ارائه خدمات، تعداد شعب پرداخت خسارت و میزان رضایتمندی مشتریان می‌توانید بهترین بیمه را برای خودروی خود خریداری نمایید.

و به این ترتیب، خرید بیمه به راحتی و فقط با چند کلیک ساده انجام می­شود؛ دیگر نیازی به سفرهای درون شهری طولانی و ماندن در ترافیک نیست.

ازکیـ  سامانه­ای برای انتخاب بهترین برندها از طریق کسب آگاهی، مقایسه و در نهایت انتخاب بهترین و مناسب ترین کالا و خدمات به صورت آنلاین است. ازکیـ با قرار دادن اطلاعات دقیق از برندهای مختلف در اختیار کاربران خود باعث سهولت در انتخاب از بین این برندها می­شود؛ ازکیـ با بهره­گیری از تیم جوانی متشکل از کارشناسان در زمینه‌های IT، مارکتینگ، حقوقی و مالی جدیدترین و بروزترین متد خرید آنلاین بیمه را برای کاربران خود فراهم آورده است و با در نظر گرفتن تمام جنبه های مارکتینگ و خرید آنلاین اطلاعات مورد نیاز کاربران را به صورت شفاف و رایگان در اختیارشان قرار می­دهد.

منبع: سایت ازکیـ azki.com

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=136340
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه