مدیر بخش بین‌الملل شرکت لوکسژن تایوان عنوان کرد:

فعلا در بازارهای زیادی ورود نکرده ایم/ محصول با کیفیت و قابل رقابت را به بازار ایران عرضه می کنیم

لوکسژن برند جدیدی در دنیا است و بر همین اساس فعلا در بازارهای زیادی ورود نکرده ایم چرا که منتظر تولید و عرضه یک محصول با کیفیت در حد استانداردهای جهانی بودیم. با توجه به این شرایط برند لوکسژن در حال عرضه محصولات خود به بازار سی آی اس، چین، تایوان و ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان با محدود رونمایی های واقعی در حال ادامه یافتن است. اکثر رونمایی ها در نمایشگاه خودرو تهران اتفاق افتاده بود و در واقع در نمایشگاه اصفهان تنها چند برند از محصول جدید خود پرده برداری کردند.


آرمان موتور کویر که نماینده رسمی برند لوکسژن در ایران است با رونمایی از محصول جدید خود در روز اول نمایشگاه سنت شکنی کرد تا لوکسژن اس5 برای اولین بار در ایران و در نقش جهان چشم باز کند. خودرویی که با توجه به قیمت اعلام شده زیر 150 میلیون تومان، می تواند بازار خوبی برای خودش دست و پا کند.


در همین رابطه آقای جفری، مدیر بخش بین‌الملل شرکت لوکسژن تایوان در حاشیه نمایشگاه خودرو اصفهان در جمع خبرنگاران عنوان داشت : در حال حاضر محصولات خودرا به صورت سی بی یو وارد بازار ایران خواهیم کرد چنانکه میدانیم که بازار ایران بازاری برای تولید است. اما در شرایط فعلی در حال ارزیابی بازار هستیم و پس از استقبال مشتریان شرایط را برای عرضه به صورت سی کی دی فراهم خواهیم کرد.


وی در خصوص میزان تاثیر نوسانات ارزی بازار ایران بر افزایش قیمت خودروهای لوکسژن بیان داشت : قطعا افزایش نرخ ارز باعث افزایش قیمت خودروهای وارداتی خواهد شد اما استراتژی ما این است که با کمترین سود ممکن این مشکل را بر طرف نماییم و قیمت محصولات را پایدار کنیم تا به این واسطه خریداران از خرید محصولات لوکسژن رضایت داشته باشند.


مدیر بخش بین‌الملل شرکت لوکسژن تایوان در پاسخ به پرسش خبرنگار میهن صنعت مبنی بر اینکه در حال حاضر برند لوکسژن در کدام کشورها در حال عرضه محصولات خود است بیان داشت : لوکسژن برند جدیدی در دنیا است و بر همین اساس فعلا در بازارهای زیادی ورود نکرده ایم چرا که منتظر تولید و عرضه یک محصول با کیفیت در حد استانداردهای جهانی بودیم.


وی ادامه داد : با توجه به این شرایط برند لوکسژن در حال عرضه محصولات خود به بازار سی آی اس، چین، تایوان و ایران است.


همچنین در ادامه این مراسم عقیل مصطفایی مدیر بازاریابی و فروش شرکت‌ آرمان موتور کویر نیز در خصوص تعداد شبکه نمایندگی های برند لوکسژن در ایران اعلام کرد: هدف ما در گام نخست ایجاد 20 نمایندگی در 16 مرکز استان خواهد بود که تا این لحظه نماینده استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، اصفهان، مازندران و فارس انتخاب شده‌اند.


 وی افزود : تا پایان سال جاری تعداد نمایندگی های مجاز لوکسژن به 10 عدد می‌رسد و تا پایان سال 2018، ده نماینده دیگر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. البته لازم به ذکر است که تمام نمایندگی ها در کنار فروش، خدمات پس از فروش نیز ارائه خواهند کرد

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=145078
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه