میهن صنعت گزارش می دهد:

فناوری های پیشرفته مرسدس کلاس A مدل 2018 شگفتی آفرید

سازندگان خودروی مرسدس کلاس A مدل 2018 با بهره بردن از ویژگی های لوکس و پیشرفته ترین فناوری ها در طراحی این محصول، گوی سبقت را از دیگر رقبا ربودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، پس از انتظارات طولانی و انتشار تصاویر جاسوسی بالاخره شرکت آلمانی مرسدس از این محصول خارق العاده خود در آمستردام رونمایی کرد.

این رقیب تازه نفس فولکس واگن گلف، آئودی A3 و ب ام و سری 1 در نمایشگاه خودرو جنوا در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت و پیش بینی می شود با بهای پایه 24 هزار پوند در مارس سال جاری به بازار عرضه شود.

همان طور که در تصاویر مشخص است، در طراحی کابین و نمای خارجی این محصول لوکس شاهد تغییرات اساسی هستیم که از برجسته ترین آن ها می توان به ظاهری اسپورت تر و استفاده از پنل منحصر به فرد و خروجی هوا توربینی در کابین خودرو  اشاره کرد.

 

 بنا به اعلام شرکت مرسدس بنز، سیستم اینفوتیمنت نسل جدید این خودروی محبوب با دستیار صوتی جدید LINGUATRONIC"" روانه بازار خواهد شد که با "گفتن سلام مرسدس" راه اندازی می شود.

در تصاویر منتشر شده از کابین خودرو شاهد دو پنل فوق العاده هستید که هر گونه اطلاعاتی را در اختیار راننده قرار داده و از طریق صدا، لمس و یا تاچ پد کنسول کنترل می شود.

به علاوه، امکان کنترل از راه دور نسخه 2018 مرسدس بنز کلاس A از طریق اپلیکیشن "Mercedes Me" برای کاربران فراهم شده است.

در کنار امکانات بی نظیری که ذکر شد، استفاده از فناوری های کمک راننده پیشرفته مانند سیستم کروز کنترل تطبیقی را به دیگر ویژگی های آن اضافه کنید.

این محصول محبوب آلمانی در مارس سال جاری به بازار اروپا عرضه خواهد شد و مشتریان آمریکایی تا پایان سال 2018 باید منتظر بمانند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=145723
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه