میهن صنعت :

فورد موستانگ به Auto Expo امسال هند می رود

میهن صنعت : به تازگی گزارش شده است که فورد موستانگ جدید در Auto Expo سال 2016 هند که ماه فوریه برگزار می شود به نمایش در می آید و در همین زمان نیز عرضه می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به تازگی گزارش شده است که فورد موستانگ جدید در Auto Expo سال 2016 هند که ماه فوریه برگزار می شود به نمایش در می آید و در همین زمان نیز عرضه می شود.

اگر این خبر صحت داشته باشد فورد موستانگ اولین خودروی آمریکایی عضلانی خواهد بود که به طور رسمی در هند عرضه می شود.

مدت زیادی است که پس از اعلام ساخت نسخه فرمان سمت راست از این خودرو صحبت از عرضه موستانگ جدید در هند به میان آمده است. تصاویر فاش شده از فورد موستانگ در هند ورود این خودرو به این کشور را تایید می کند.

احتمال فورد هند موستانگ را در دو نسخه EcoBoost پایه و موستانگ GT عرضه خواهد کرد. مدل پایه این خودرو از موتور توربوشارز 2.3 لیتری چهار سیلندر اکوبوست بهره می برد در حالیکه مدل دیگر آن دارای موتور 5.0 لیتری V8N/A خواهد بود. این خودرو با گیربکس اتوماتیک یا دستی شش سرعته عرضه می شود و نیروی موتورهایش به چرخ های عقب منتقل می شود.

مشخص نیست که فورد هند بدنه کانورتیبل را نیز برای موستانگ عرضه خواهد کرد یا خیر.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=79472
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه