«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

فیس لیفت آئودی SQ2 رونمایی شد

آئودی از فیس لیفت آئودی SQ2 رونمایی کرد و این هاچ بک جمع و جور و البته جذاب آلمانی برای رقابت با خودروهایی نظیر ب ام و X2 M35i و همچنین کبری Ateca آماده می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، آئودی از فیس لیفت آئودی SQ2 رونمایی کرد و این هاچ بک جمع و جور و البته جذاب آلمانی برای رقابت با خودروهایی نظیر ب ام و X2 M35i و همچنین کبری Ateca آماده می شود. امکان سفارش این مدل تغییریافته از هم اکنون وجود دارد و از سال آینده با قیمت 38,700 در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

این مدل همانند نسخه استاندارد آئودی Q2 از یک جفت چراغ ال ای دی جدید، جلو پنجره ای رادیاتور شکل و همچنین یک سپر به همراه ورودی های هوای بزرگ تر بهره برده است. چراغ های ال ای دی عقب جدید در کنار دیفیوزر تغییر شکل داده و سیستم اگزوز چهار گانه جذاب های ظاهری این محصول آئودی را دو چندان کرده است. کابین آئودی SQ2 تغییر چندانی نکرده و مهمترین تفاوت آن مربوط به بخش های فناوری می شود. ابزار دیجیتالی 12.3 اینچی به همراه صفحه نمایشگر 8.3 اینچی اینفوتیمنت در مرکز کنسول از قابل توجه ترین امکانات این مدل تلقی می شود.

آئودی SQ2 با سه تریم پایه، بلک ادیشن و مدل پرچمدار Vorsprung عرضه خواهد شد که قابلیت استاندارد آن شامل رینگ های آلیاژی 18 اینچی، صندلی های اسپرت آلکانتارا و روکش چرم می شود. بلک ادیشن قرار است با رینگ هایی 19 اینچی، جلو پنجره ای مشکی براق و البته سیستم اگزوز کرومی در اختیار مشتریان قرار بگیرد. نسخه برتر این مدل یعنی Vorsprung مجهز به چراغ های ال ای دی ماتریکس، رینگ های آلیاژی کاملا متمایز، صندلی های اسپرت با روکش چرم ناپا، سانروف شیشه ای پانورامیک، سیستم استریو بنگ اند الفسن و پد شارژر وایرلس گوشی هوشمند است.

این محصول تازه وارد با مجموعه ای از فناوری های ایمنی نیز عرضه می شود که از مهمترین آن ها می توان از کروز کنترل تطبیقی و سیستم کنترل نقاط کور نام برد. فیس لیفت آئودی SQ2 از پیشرانه بنزینی 4 سیلندر 2 لیتری با قدرت 296 اسب بخار و 400 نیوتون متر گشتاور بهره برده و این شرکت مدعی است که صفر تا 62 مایل در کمتر از 4 ثانیه پر می کند. سیستم تعلیق این مدل پایین تر آمده و از گیربکس 7 سرعته دو کلاچه و سیستم AWD استفاده می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=203788
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه