میهن صنعت :

فیس لیفت مرسدس کلاس C کوپه فاش شد

نمونه اولیه مرسدس بنز کلاس C کوپه با طرح چراغ های جلوی jeweled و سپر جلوی استتار شده دیده شده در حالی که به نظر می رسد به سیستم بازیابی انرژی جنبشی (KERS) مجهز بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نمونه اولیه مرسدس بنز کلاس C کوپه با طرح چراغ های جلوی jeweled و سپر جلوی استتار شده دیده شده در حالی که به نظر می رسد به سیستم بازیابی انرژی جنبشی (KERS) مجهز بوده است.

گفته می شود چرخ های جلوی این نمونه اولیه به قطعه ای متصل بوده اند که به نظر می رسد مربوط به سیستم بازیابی انرژی جنبشی است که اکنون در خودروهای فرمول یک به کار می رود. این تکنولوژی به ارتقای عملکرد خودرو به واسطه استفاده از انرژی جنبشی ترمزها کمک می کند.

نمونه اولیه فاش شده از کلاس C کوپه هم چنین دارای پانل تجهیزات آنالوگ بوده است. با توجه به آن که این خودرو نسخه ای ابتدایی از کلاس C کوپه است می توان انتظار داشت مدل تولیدی آن دارای نمایشگر دیجیتالی شبیه به کلاس E باشد. هم چنین ممکن است مرسدس موتور 2.1 لیتری دیزلی کنونی این خودرو را با موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر دیزلی کلاس E جایگزین کند. گمان می رود موتورهای بنزینی این خودرو و گیربکس های اتوماتیک 9 و 7 سرعته آن بی تغییر باقی بمانند.

به گزارش خبرخودرو، اگرچه مرسدس بنز هیچ اطلاعاتی در مورد فیس لیفت کلاس C کوپه اعلام نکرده اما گفته می شود این خودرو در سال 2018 وارد نمایندگی های فروش خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=102736
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه