«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

فیس لیفت مینور XT5

سه سال قبل تنها کراس‌اوور کدیلاک SRX بود و نبود مدل‌های دیگر در سبد این خودروساز کاملا حس می‌شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سه سال قبل تنها کراس‌اوور کدیلاک SRX بود و نبود مدل‌های دیگر در سبد این خودروساز کاملا حس می‌شد. بعد از آن سال کدیلاک XT5 را در سال 2017 معرفی کرد و حالا چهره آن را در بازار چین تغییر داد تا شبیه به مدل XT4 شود. به گفته کدیلاک این به روز رسانی‌ها در 30 نقطه اتفاق افتاده تا خودرو چهره‌ای جدید و به روز پیدا کند.

XT5 در حال حاضر از ساختار جدید Y کدیلاک سود می‌برد و دارای دو تریم است که تفاوت‌های ظاهری مشخصی با یکدیگر دارند. پرمیوم لاکچری و اسپرت که هر دو این تریم‌ها بر پایه تریم لاکچری بنا شده‌اند اما با یکدیگر تفاوت دارند. در تریم پرمیوم لاکچری از المان‌های براق ماننده جلوپنجره، روف ریل و قاب دور شیشه‌ها استفاده شده است اما در مدل اسپرت این المان‌ها به رنگ مشکی براق تبدیل شده‌اند که یادآور نسخه‌های V کدیلاک خواهد بود. داخل کابین تغییر به خصوصی نداشته و کدیلاک تنها به چند تغییر بسنده کرده است. این تغییرات کم مربوط به ناب چرخشی سیستم سرگرمی و اطلاعات که از XT4 به عاریه گرفته شده و دوربین دید عقب نسل دوم می‌شود که روشنایی و رزلوشن و کیفیت بهتری نسبت به نسل قبل آن دارد.

XT5 همچنین به سیستم صوتی جدید Bose با 14 بلندگو مجهز شده و صندلی‌های عقب آن نیز ارتقاء پیدا کرده‌اند به‌گونه‌ای که حالا می‌توان آن‌ها را تا 140 میلی‌متر به سمت جلو یا عقب کشید. پیشرانه این خودرو، 4 سیلندر 2 لیتری مجهز به توربوشارژر است و وظیفه انتقال نیرو به چرخ‌ها را یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک بر عهده دارد.

با توجه به اینکه تغییرات ظاهری این خودرو زیاد نیست، اما با این به روز رسانی XT5 جایگاه بهتری پیدا خواهد کرد و می‌تواند رقابت خوبی را با کراس‌اوور‌های هم رده خود داشته باشد. شاید کدیلاک دیر به بازار کراس‌اوور‌ها قدم گذاشته باشد اما در حال حاضر به سرعت در حال جبران این دیرکرد است. این خودرو به زودی در نمایندگی‌های آمریکا به فروش خواهد رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=179092
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه