«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

فیس لیفت پژو 3008 با امکانات جدید معرفی شد

فیس لیفت پژو 3008 رونمایی شد و به نظر می رسد که این خودروساز فرانسوی با به روز رسانی این مدل و خانواده اس یو وی به دنبال افزایش فروش محصولات خود است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، فیس لیفت پژو 3008 رونمایی شد و به نظر می رسد که این خودروساز فرانسوی  با به روز رسانی این مدل و خانواده اس یو وی به دنبال افزایش فروش محصولات خود است.

 تغییرات ظاهر و بدنه فیس لیفت پژو 3008 جزئی است و کاربران شاهد تحولات چشمگیر در تجهیزات و کابین این خودرو خواهند بود.همان طور که در تصاویر مشخص است، ظاهر غول پیکر این محصول فرانسوی حفظ شده و تنها شاهد جلو پنجره ای بدون قاب جدید و چراغ های جلو مجهز به ال ای دی در نمای جلو هستیم. چراغ های عقب تمام ال ای دی نیز در نگاه نخست جلب توجه می کند و نمای عقب را پهن تر نشان می دهد.

رنگ بندی جدید  بدنه شامل آبی Celebes و آبی Vertigo  می شود وعلاوه بر این، رینگ های 19 اینچی آلیاژی به همراه پک مشکی جدید نیز از دیگر امکانات این مدل به شمار می رود.

امکان سفارش ادیشن  GT Pack و GT برای مشتریان به وجود آمده است.همان طور که اشاره شد، مهمترین تغییرات این خودرو مربوط به کابین پژو 3008 می شود که از قابل توجه ترین آن ها می توان صفحه نمایشگر تمام دیجیتالی 12.3 اینچی اینفوتیمنت اشاره کرد. کنتراست این صفحه نمایشگر ارتقا پیدا کرده و استفاده از آن راحت تر شده است.

طراحی کنسول مرکزی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد.7 کلید به منظور دسترسی راحت، شارژر وایرلس گوشی هوشمند و همچنین سوکت های یو اس پی با توجه به نیاز مشتریان تعبیه شده است. امکان سفارش روکش چرم Nappa و آلکانترا برای مشتریان وجود دارد.

پژو 3008 براساس پلتفرم EMP2 گروه PSA ساخته شده و امکان پشتیبانی از فناوری پلاگین هیبریدی فراهم شده است. نسخه بروز رسانی شده این خودرو نیز از پیشرانه Hybrid4 بهره می برد و در زیر کاپوت آن، نسخه 1.6 لیتری PureTech با قدرت 197 اسب بخار به همراه یک جفت موتور الکتریکی با مجموع قدرت 296 اسب بخار قرار می گیرد.

 پیشرانه Hybrid4 تک دیفرانسیل مجهز به یک موتور الکتریکی بوده وقادر به تولید 222 اسب بخار قدرت است. علاوه بر پیشرانه های هیبریدی، برای این مدل نسخه 1.2 لیتری بنزینی سه سیلندر PureTech با قدرت 128 اسب بخار، 1.6 لیتری بنزینی 4 سیلندر با قدرت 178 اسب بخار و دیزلی 1.5 لیتری با قدرت 128 اسب بخار در نظر گرفته شده است.

 پژو 3008 جدید در کارخانه Sochaux فرانسه تولید می شود و قرار است که در اواخر سال 2020 در اختیار مشتریان انگلیسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=200280
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه