«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

فیس لیفت GLC 43 AMG

اوایل سال 2019 مرسدس نسخه فیس لیفت GLC را در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد. یک ماه بعد نیز مدل کوپه GLC در با مدل 63 AMG درنمایشگاه نیویورک رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، اوایل سال 2019 مرسدس نسخه فیس لیفت GLC را در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد. یک ماه بعد نیز مدل کوپه GLC در با مدل 63 AMG درنمایشگاه نیویورک رونمایی شد.

حالا مرسدس برای سال 2020 این خودرو را دوباره فیس لیفت کرد. در نمای رو به رو، جلو پنجره این خودرو به مدل پن آمریکانا تغییر پیدا کرد و در کنار آنها نیز گرافیک داخل چراغ‌های جلو نیز به روز شدند. در نمای عقب نیز این تغییرات به گرافیک چراغ‌های عقب، زیر سپر و اگزوز‌ها( تفاوت اگزوز‌ها به منظور تمایز نمونه 43 با 63 است) معطوف می‌شود.

در داخل خودرو تغییرات تنها به تغییر شکل فرمان و تریم داخلی محدود می‌شود. این خودرو به جدیدترین سیستم اطلاعات و سرگرمی مرسدس موسوم به MBUX همراه با صفحه نمایشگر 10.25 اینچی مجهز است.

به غیر از این صفحه نمایش یک صفحه نمایش 12.3 اینچی نیز وظیفه نشان دادن اطلاعات پشت فرمان را در اختیار دارد. این خودرو در بخش فنی نیز به روز رسانی شده است به صورتی که پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توئین توربو این خودرو با افزایش 23 اسب بخاری به مقدار 385 اسب بخار رسیده است. این نیرو توسط یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک همراه با سیستم 4-Matic به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

این خودرو همچنان فاصله‌ای زیاد با نمونه 8 سیلندر 63 دارد و می‌تواند در مدت زمان 4.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. مرسدس هنوز قیمت این خودرو را اعلام نکرده است و احتمالا این خودرو را در اواخر سال جاری به بازار عرضه کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=181042
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه