«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

قسمت اول/ خودرو‌های اسپرت و سوپراسپرتی که ارزش صبر کردن دارند

در حال حاضر سوپراسپرت سازی توسط کارخانه‌ها با یک فرمول مشترک جلو می‌رود.این فرمول چیزی شبیه به این است دو درب و مقدار زیادی اسب بخار که توسط پیشرانه هایبرید تامین می‌شود. بسیاری از آنها نا امید کننده هستند و نمی‌توانند خریداران را متقاعد و کمپانی‌ها را پولدارتر کنند.کمپانی‌هایی مثل آکورا، آلفارومئو، فورد، تسلا و.... تا قبل از سال 2022 تعدادی سوپراسپرت ب

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در حال حاضر سوپراسپرت سازی توسط کارخانه‌ها با یک فرمول مشترک جلو می‌رود.این فرمول چیزی شبیه به این است دو درب و مقدار زیادی اسب بخار که توسط پیشرانه هایبرید تامین می‌شود. بسیاری از آنها نا امید کننده هستند و نمی‌توانند خریداران را متقاعد و کمپانی‌ها را پولدارتر کنند.کمپانی‌هایی مثل آکورا، آلفارومئو، فورد، تسلا و…. تا قبل از سال 2022 تعدادی سوپراسپرت به بازار عرضه خواهند کرد که یا مدل‌های جدید هستند و یا نسخه‌ها فعلی را به روز رسانی می‌کنند.در این نوشتار به تعدادی از این خودرو‌ها که ارزش صبر کردن دارند اشاره خواهیم کرد.

Acura NSX Type R

شایعه ساخت آکورا تایپ R سال‌ پیش مطرح شد اما تا الان خبری از این خودرو نبوده است. اگر این خودرو در حال ساخت باشد باید در ماه‌های پیش رو معرفی شود تا در سال آینده به بازار ورود پیدا کند.پیشرانه این خودرو قدرتمند‌تر و آیرودینامیک آن بهتر از قبل شده است و انتظار می‌رود بدنه خودرو نیز مجهز به بادی کیت اسپرت مخصوص شود.

Alfa Romeo 8C

آخرین بار سال 2009 آلفا؛ 8C اسپایدر را که در نمایشگاه ژنو 2008 معرفی شده بود به همگان معرفی کرد. حالا باید منتظر نسل جدید این خودرو 700 اسب بخاری ایتالیایی باشیم که قرار است در سال 2020 معرفی شود.گفته شده فروش این خودرو به سال 2022 موکول خواهد شد.

Alfa Romeo GTV

این مدل قرار نیست نسخه قدرتمند و خشن‌تر شده 8C باشد اما قطعا قدرتمند‌تر از 6C خواهد بود.GTV نسخه اصلاح شده و اسپرت‌تر جولیا کوادریفوگلیو خواهد بود و انتظار می‌رود قدرتی در حدود 600 اسب بخار تولید کند.

Aston Martin Vanquish

آستون مارتین قرار است یک خودرو هزار اسب بخاری را به عنوان برادر کوچکتر والکیری معرفی کند.این خودرو به گفته یکی از مدیران ارشد آستون مارتین قرار است نام ونکوئیش را زنده کند.گفته می‌شود پیشرانه هشت سیلندر این خودرو در وسط قرار دارد و در کنار آن یک موتور الکتریکی نیز قرار داشته باشد.

BMW M3

این خودرو یکی از مدل‌هایی است که ارزش بالایی برای صبر کردن دارد. بعد از معرفی سری 3 باید منتظر نسخه M بود که در تصویر نمونه رندر شده آن را که بی شباهت به نسخه نهایی نیست میبینیم.انتظار می‌رود این خودرو خروجیی در حدود 500 اسب بخار تولید کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=177932
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه