میهن صنعت :

قطار حومه‌ای مشهد- بینالود راه اندازی می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای تردد ایمن شهروندان و با استفاده از ظرفیت خط ریلی مشهد –تهران، قطار حومه‌ای مشهد-بینالود راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،محسن نریمان اظهار کرد: راه اندازی قطار حومه‌ای مشهد-بینالود هم‌اکنون در حال مطالعه توسط مشاور است.

 
وی اظهار کرد: بینالود با توجه به محیط‌زیست مناسب و هوای بسیار سالم و بهره‌مندی از انرژی‌های پاک می‌تواند به عنوان شهر سبز معرفی شود.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: این شهر می‌تواند یکی از مزیت‌های اقتصاد گردشگری خراسان رضوی باشد لذا به دنبال اجرای طرح‌های زیربنایی و روبنایی و توسعه همه‌جانبه این شهر هستیم.
 
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید با اشاره به طرح‌هایی که امروز در بینالود به بهره‌برداری رسید، افزود: افتتاح یک درمانگاه و هنرستان فرامنطقه ای در بینالود از جمله این طرح‌هاست که می‌تواند علاوه بر تأمین نیازهای مردم این شهر، پاسخگوی نیاز ساکنین حومه آن نیز باشد.
 
وی اظهار کرد: عملیات اجرایی تکمیل تقاطع غیر هم‌سطح برای ایجاد ارتباط بین بخش مسکونی شمال و جنوب شهر بینالود نیز با اعتبار حدود ۳۹ میلیارد ریال آغاز شد. 
 
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: همچنین با بهره‌برداری از عملیات زیرسازی و روسازی معابر اصلی مسکن مهر، یکی از شریان‌های اصلی این طرح در بینالود تکمیل شد.
 
نریمان افزود: مسکن مهر در شهر جدید بینالود وضعیت مناسبی دارد و با توجه به اینکه تعداد این واحدها بیشتر از نیاز این شهر است در نظر داریم با ایجاد جاذبه برای شهر بینالود برای واحدهای باقیمانده نیز متقاضی جذب کنیم./میزان/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=113264
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه