میهن صنعت :

قطعات ۲ و ۳ آزادراه تهران- شمال در رقابتی سالم واگذار می‌شود/حضور قرارگاه و بنیاد منتفی شد

میهن صنعت : معاون وزیر راه و شهرسازی در امور ویژه دولت با اشاره به اینکه ساخت قطعات ۲ و ۳آزادراه تهران شمال حدود ۸هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد گفت: بزودی این قطعات در یک رقابت سالم واگذار می‌شود و بنیاد مستضعفان در این پروژه حضور نخواهد داشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، احمد مجیدی در نشست خبری حاشیه نمایشگاه وزارت راه و شهرسازی در پاسخ به تسنیم گفت: براساس برآوردهای صورت گرفته برای ساخت قطعات 2 و 3 که 71 کیلومتر است حدود 8 هزار میلیارد تومان نیاز است. تامین این میزان نقدینگی کار بسیار دشواری است. 

وی ادامه داد: بیشتر به دنبال تامین منابع مورد نیاز برای ساخت این پروژه هستیم که در صورت تامین آن ظرف 3 تا 4 سال این قطعات ساخته خواهد شد اما اگر نتوانیم منابع را تامین کنیم، ساخت پروژه را با منابع کم شروع می کنیم و در ادامه نتوانیم به موقع تامین اعتبار نماییم ساخت این پروژه به صلاح نیست. 

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه به دنبال تامین منابع از تغییر سهام کارخانجات، فاینانس یا سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هستیم، گفت: قطعات 2 و 3 آزادراه تهران-شمال در یک رقابت سالم بزودی واگذار می‌شود.

مجیدی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار تسنیم در خصوص وضعیت قرارگاه خاتم‌الانبیاء و بنیاد مستعضفان در آزادراه تهران-شمال اظهار کرد: حضور قرارگاه خاتم‌الانبیاء در این پروژه منتفی شد ضمن آنکه بنیاد مستضعفان در قطعات 2 و 3 حضور ندارند و فقط تونل البرز در قطعه 2 را می‌سازد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=33182
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه