میهن صنعت :

قلعه‌نویی: این هفته تنها هفته‌ای بود که دغدغه بازیکن نداشتیم/ برخی ۲ هفته است مردم را سر کار گذشته‌اند!

میهن صنعت : سرمربی تیم استقلال معتقد است از ابتدای فصل تاکنون فقط این هفته بوده که بدون دغدغه تمرین کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، امیر قلعه‌نویی پس از تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط تیمش پیش از بازی روز پنج‌شنبه با سپاهان گفت: فکر می‌کنم در طول فصل این هفته تنها هفته‌ای بود که با تمام موجودی‌مان تمرین کردیم. اگر تعداد نفرات در تمرین در هر پستی یکسان باشد آن وقت انگیزه بازیکنان هم بالا می‌رود. خوشبختانه این هفته دغدغه بازیکن نداشتیم و همه با انگیزه بودند. باز هم باید اعلام کنم بازیکنان خوبی به ما اضافه شدند که باید آرام آرام محیط‌پذیری روی آنها انجام شود تا با شرایط استقلال وفق پیدا کنند.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا خسرو حیدری مقابل سپاهان به میدان خواهد رفت؟»، اظهار داشت: حیدری جزو لیست 18 نفره ما خواهد بود اما باید با کادر پزشکی جلسه‌ای را داشته باشیم تا ببینیم چند دقیقه می‌توانیم از وجود او استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه دوست دارد ایران چه قرعه‌ای در جام جهانی داشته باشد، عنوان کرد: 2 هفته‌ای است که این سوال از همه پرسیده می‌شود. نمی‌دانم طراح این سوال چه کسی است اما واقعیت این است که تمام تیم‌ها سیدبندی شده‌اند و نهایتاً 5 تا 10 درصد فرق بین گروه‌ها وجود داشته باشد. فکر می‌کنم طراح این سوال مردم را 2 هفته‌ای است سر کار گذاشته است!

به گزارش تسنیم قلعه‌نویی ادامه داد: خیلی‌ها به خاطر اینکه مسی را ببینند می‌گویند با آرژانتین هم‌گروه شویم و خیلی‌ها هم به خاطر بازیکنان بزرگ اسپانیا دوست دارند با این تیم بازی کنیم اما واقعیت این است که شرایط فرقی نمی‌کند. الان فرانسه در سید 3 قرار دارد و همین کار را مشکل می‌کند. خود من هم دوست دارم در هر گروهی که افتادیم فوتبال ایرانی را به نمایش بگذاریم و از آن دفاع کنیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=33403
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه