«میهن صنعت» گزارش می دهد:

قلم بازار لوازم تحریر کند شد

رئیس اتحادیه لوازم تحریر و نوشت افزار اظهار کرد: طی چند روز اخیر قیمت کالاهای موجود در بازار افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی داشتند؛ گرچه بازار از فروش جالب توجهی برخوردار نبوده ولی قیمت روندی رو به رشد داشتند.

 موسی فرزانیان رئیس اتحادیه لوازم تحریر و نوشت افزار ‌در گفت و‌ گو‌ با «میهن صنعت» با اشاره موضوع تخصیص ارز به فعالان حوزه لوازم تحریر بیان کرد: تعدادی از تولیدکنندگان ‌ واردکنندگان این بازار تنها برای یکی از موضوعات ثبت سفارش خود ارز دریافت کرده اند و بخش زیادی از این افراد موفق به دریافت ارز دواتی نشده اند. علاوه بر این موضوع تخصیص ارز اندکی دچار تغییر شده قرار است تا تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به کالاهای محبوب صورت گیرد.

وی در این راستا ادامه داد: بخشی از کالا های این صنف هم اکنون یا با نرخ ۶۰۰۰ هزار تومانی عرضه می شود و یا با ارز آزاد وارد بازار می شود. این امر موجب بالا رفتن قیمت ها در بازار می شود.

این رئیس اتحادیه تشریح کرد: یکی از معضلات موجود در بازار با توجه به شرایط آشفته ی موجود بلاتکلیفی خریدار و فروشنده است وضعیت به گونه ای است هر ۲ طرف اعتمادی به امنیت سرمایه گذاری ندارند؛ لذا دست به معامله نمی زنند.

فرزانیان تصریح کرد: عدم اعتماد و اطمینان واردکنندگان به شرایط موجود در بازار موجب کاهش میزان سفارش کالای فعالان این حوزه شده و این وضعیت در تولیدات داخلی هم تاثیر گذار بوده است.

رئیس اتحادیه لوازم تحریر و نوشت افزار اظهار کرد: طی چند روز اخیر قیمت کالاهای موجود در بازار افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی داشتند؛ گرچه بازار از فروش جالب توجهی برخوردار نبوده ولی قیمت روندی رو به رشد داشتند.. علاوه بر این مورد نوسانات بازار ارز و تک نرخی شدن دلار همچنان تاثیری بر بازار لوازم تحریر نداشته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=154931
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه