میهن صنعت :

قیمت خودرو امروز شفاف سازی می شود

میهن صنعت : عضو ناظر شورای رقابت گفت : در جلسه امروز کارگروه مشترک کمیسیون صنایع و شورای رقابت ، قیمت خودرو شفاف سازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، عضو ناظر شورای رقابت  گفت : در جلسه امروز کارگروه مشترک کمیسیون صنایع و شورای رقابت ، قیمت خودرو شفاف سازی می شود.

عیسی امامی افزود : با توجه به قرائت گزارش تحقیق و تفحص از خودروسازان و مستندات مختلفی که در خصوص قیمت خودرو مطرح شده است به نظر می رسد قیمت خودرو باید تصحیح شود که این موضوع در جلسه امروز شورای رقابت مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی تاکید کرد : انحرافات مختلفی که در بحث واگذاری ها و سایر موارد در گزارش تحقیق و تفحص اعلام شد موجب گردید که کارگروه مشترک کمیسیون صنایع و شورای رقابت تصمیم به بازنگری در قیمت ها را گرفته و این مطلب را در جلسات مشترکی بررسی و شفاف سازی کند.

وی اظهار داشت : اعضای شورای رقابت پس از پیشنهاد کمیسیون صنایع مجلس نسبت به بازنگری در قیمت های اعلامی شورا، از چنین موضوعی استقبال کردند.

وی  همچنین با اشاره به طرح کاهش قیمت خودرو از سوی برخی از اعضای کارگروه مشترک مجلس و شورای رقابت به خبر خودرو گفت : طرح موضوع قیمت خودرو در رسانه ها و نقطه نظرات مطرح شده در این ارتباط  موجب اظهارات برخی مسئولین و نمایندگان درخصوص قیمت خودرو شد اما این مساله و درصد کاهش قیمت تا زمانی که بررسی و مشخص نشود قابل استناد نیست.

عضو ناظر شورای رقابت با اشاره به بلاتکلیفی قیمت ها و رکود ایجاد شده در بازار خودرو تصریح کرد : قطعا در جلسه امروز شورای رقابت ، جهت موضوع مشخص و در خصوص قیمت خودرو شفاف سازی لازم صورت خواهد گرفت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=55674
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه