«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

قیمت فیات 500X اسپرت تازه وارد منتشر شد

شرکت فیات از عرضه مدل 500X اسپرت با قیمت پایه 22,500 پوند در انگلیس خبر داد. این تریم اسپرت برای این کامپکت شامل اصلاح سیستم تعلیق، به روزرسانی کابین و نمای خارجی اسپرت می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت فیات از عرضه مدل 500X اسپرت با قیمت پایه 22,500 پوند در انگلیس خبر داد. این تریم اسپرت برای این کامپکت شامل اصلاح سیستم تعلیق، به روزرسانی کابین و نمای خارجی اسپرت می شود.

دو پیشرانه ی بنزینی برای فیات 500X اسپرت در نظر گرفته شده که نسخه ابتدایی با پیشرانه ی توربوشارژر یک لیتری سه سیلندری با قدرت 118 اسب بخار عرضه می شود و امکان سفارش پیشرانه ی 1.3 لیتری 4 سیلندر با قدرت 148 اسب بخار وجود دارد.

پیشرانه های 118 و 148 اسب بخاری به ترتیب مجهز به گیربکس دستی 6 سرعته و دوکلاچه 6 سرعته هستند. فیات مدعی است که دامپرهای تطبیقی  در نسخه قدرتمند تر سواری و کنترل راحت تر را برای رانندگان به ارمغان می آورد. از تغییرات نمای خارجی این خودرو جمع و جور می توان از رینگ های آلیاژی 18 اینچی، سپر تهاجمی تر، اصلاح دیفیوزر عقب، چراغ های جلو LED نام برد. علاوه براین، به لطف سیستم تعلیق جدید، ارتفاع این خودرو فیات در مقایسه با نسخه های استاندارد 13 میلی متر کمتر شده است.

کابین فیات 500X اسپرت میزبان تغییرات زیادی است که فرمان اسپرت با تریم آلکانترا، پدال های آلومینیومی، سیستم روشنایی  ambient و داشبورد خاکستری تیتانیوم بخشی از این اصلاحات محسوب می شود.

روکش صندلی های کابین این خودرو کوچک ایتالیایی از جنس چرم فاکس مشکی بوده که با لوگوی 500X خاکستری رنگ مزین شده است.

خودرو اسپرت 500X مجهز به سیستم اینفوتیمنت 7 اینچی، سنسورهای پارک عقب، سیستم کنترل خطوط جاده و کروز کنترل است و امکان سفارش رینگ های آلیاژی 19 اینچی برای مشتریان وجود دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=185402
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه