میهن صنعت :

قیمت موز در تعطیلات پایتخت به 4500 تومان رسید

میهن صنعت : رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم موز امروز در میدان مرکزی میوه و تره بار حدود 3400 تومان است، گفت: با احتساب سود 35 درصدی قیمت هرکیلوگرم از این میوه در میوه فروشی‌های سطح شهر به بیش از 4500

به گزارش میهن صنعت رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم موز امروز در میدان مرکزی میوه و تره بار حدود 3400 تومان است، گفت: با احتساب سود 35 درصدی قیمت هرکیلوگرم از این میوه در میوه فروشی‌های سطح شهر به بیش از 4500 تومان می رسد.
حسین مهاجران در گفتگو با مهر در خصوص قیمت کنونی موز در بازار اظهارداشت: درحال حاضر هرکیلوگرم موز در میدان مرکزی میوه و تره بار با قیمت 3400 تومان عرضه می شود.

وی درعین حال تصریح کرد: البته با احتساب سود 35 درصدی قیمت هرکیلوگرم از این میوه در میوه فروشیهای سطح شهر به بیش از 4500 تومان می رسد.

به گفته رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران، افزایش نرخ دلار و عدم تخصیص ارز مبادلاتی از جمله مهمترین عوامل گرانی موز در بازار به شمار می روند.

وی افزود: درحاضر به دلیل تعطیلات دو روزه پایتخت تقاضا برای خرید انواع میوه و بویژه موز در میدان مرکزی میوه و تره بار کاهش یافته است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=6696
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه