«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

قیمت نفت صعودی شد

بهای نفت در روز سه شنبه به دنبال احتمال رشد تقاضای سوخت و افزایش امیدواری به کاهش تولید آمریکا و سایر کشورهای آسیایی و اروپایی تقویت شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بهای نفت در روز سه شنبه به دنبال احتمال رشد تقاضای سوخت و افزایش امیدواری به کاهش تولید آمریکا و سایر کشورهای آسیایی و اروپایی  تقویت شد.

نفت وست تگزاس اینترمیدیت یک دلار 55 سنت معادل 7.2 درصد رشد داشته و به 21 دلار 94 سنت در هر بشکه رسید و شاخص نفت برنت یک دلار 12 سنت معادل 4.1 درصد رشد داشته و به ازای هر بشکه نفت 28 دلار 32 سنت معامله شد. هر دو شاخص طی معاملات روز دوشنبه 3 درصد افزایش را تجربه کرده است.

چشم اندازه تقاضای نفت به دنبال لغو برخی از محدودیت ها، بازگشایی پارک و کتابخانه ها و هم چنین بازگشت افراد به محل کار در برخی از شهرهای آمریکا، ایتالیا، پرتغال، هند، تایلند و اسپانیا بهبود یافته است.

تقاضای جهانی نفت در آوریل حدود 30 درصد افت را ثبت کرد و به نظر می رسد که روند احیای تقاضا با توجه به تعطیلی خطوط هوایی کند پیش برود. اوپک و متحدانش مانند روسیه از اول می تولیدات روزانه خود را به منظور تقویت بازار محدود کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=195113
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه