«میهن صنعت» گزارش می دهد:

قیمت هیوندای کونا الکتریکی منتشر شد

نمایندگی هیوندای موتور در نروژ از سفارش 20 هزار نسخه از این خودرو خبر داد که قرار است در اوایل ماه جولای روانه بازار شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نمایندگی هیوندای موتور در نروژ از سفارش 20 هزار نسخه از این خودرو خبر داد که قرار است در اوایل ماه جولای روانه بازار شود.

به نظر ی رسد، تقاضا برای این شاسی بلند کره ای بیش از حد انتظار بوده و تنها 2500 خودرو دراین کشور فروخته خواهد شد.

خودروساز کره ای هیوندای باید تعادلی میان تقاضای بازار و نیز تولیدات محدود خود ایجاد کند و خبر خوب برای علاقه مندان این است که بهای این نسخه الکتریکی تفاوت چندانی با نسخه های کنونی و معمولی آن ندارد.

هیوندای کونا الکتریکی با بهای پایه  31,140 دلار به فروش می رسد که در صورت انتخاب آپشن های مختلف بهای آن نیز تغییر می کند.

نکته قابل توجه در خصوص این خودرو برخورداری از دو قابلیت شاسی بلند و آلایندگی صفر است و در واقع می توان گفت برگ برنده این خودرو هستند.

در زیر کاپوت مدل استاندارد این محصول الکتریکی یک پیشرانه با توانایی تولید 133 اسب بخار قدرت و 395 نیوتون متر گشتاور قرار می گیرد.

این خودروساز کره ای مدعی است که نسخه قوی تر هیوندای کونا برقی به یک باتری64 کیلووات ساعتی مجهز بوده و قادر به پیمودن470  کیلومتر بدون نیاز به شارژ است.

شایان ذکر است، در آینده نزدیک شاهد عرضه نسخه معمولی و غیر الکتریکی هیوندای کونا به بازار ایران توسط کرمان موتور هستیم که در صورت ایجاد بسترهای لازم و با توجه آلودگی هوا واستقبال بازار ایران از خودروهای کراس اوور می توان انتظار حضور نسخه برقی آن را در کشور مان در سال های آینده داشت.

اتنهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=153976
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه