«میهن صنعت» گزارش می دهد:

قیمت پورشه ماکان 2019 در بازار آمریکا مشخص شد

با این که این نسل از پورشه ماکان از پلتفرم مشترک با نسل قبلی آئودی Q5 بهره می برد ولی با ایجاد یک فیس لیفت به عنوان یک کراس اوور ساب کامپکت لوکس بسیار زیبا به نظر می رسد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، با این که این نسل از پورشه ماکان از پلتفرم مشترک با نسل قبلی آئودی Q5 بهره می برد ولی با ایجاد یک فیس لیفت به عنوان یک کراس اوور ساب کامپکت لوکس بسیار زیبا به نظر می رسد.

قیمت این کراس اوور پورشه امسال کمی گران تر شده و شروع آن از 49900 دلار خواهد بود که با احتساب هزینه حمل و نقل آن به 50950 دلار می رسد.

خریداران این خودرو لوکس در بازار آمریکا آن را در تابستان سال 2019 تحویل خواهند گرفت.

لازم به ذکر است که این خودرو با رنگ های جدید عرضه خواهد شد که عبارتند از سفید گچی، نقره ای متالیک دولومیتی، سبز متالیک و آبی میامی.

در داخل این خودرو یک مانیتور یازده اینچی اچ دی لمسی قرار دارد که تمام اطلاعات خودرو از طریق آن در دسترس راننده و سرنشینان قرار خواهد گرفت.

پیشرانه در نظر گرفته شده برای این خودرو یک نمونه 4 سیلندر توربو با قدرت 248 اسب بخار و گشتاور 370 نیوتون متر است که شتابگیری این خودرو از حالت سکون تا سرعت 100 کیلومتر بر ساعت را تنها در مدت زمان 6.3 ثانیه محقق خواهد کرد و این عدد در کنار استفاده از سیستم لانچ کنترل به 6.1 ثانیه کاهش می یابد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=166665
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه