میهن صنعت :

كشف بیش از 3ملیون لیتر سوخت قاچاق

میهن صنعت : سرهنگ عبدالله لشكری گفت: در راستای برخورد با قاچاقچیان كالا در 9 ماهه سال جاری ، چندین مرحله طرح پاكسازی نقاط آلوده در سراسر نوار ساحلی این جزیره به مرحله اجرا در آمد كه این عملیات ها نسبت به مدت مشابه در سال قبل 100 درصد افزایش داشته است.

به گزارش «میهن صنعت»، سرهنگ عبدالله لشكری گفت: در راستای برخورد با قاچاقچیان كالا در 9 ماهه سال جاری ، چندین مرحله طرح پاكسازی نقاط آلوده در سراسر نوار ساحلی این جزیره به مرحله اجرا در آمد كه این عملیات ها نسبت به مدت مشابه در سال قبل 100 درصد افزایش داشته است.

وی افزایش 376درصدی كشفیات سوخت قاچاق را یكی از عملكردهای این پایگاه در 9 ماه اخیر عنوان و تصریح كرد: در این مدت سه ملیون و 251 هزار و 980 لیتر سوخت قاچاق كشف و 335 قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ لشكری عملكرد مناسب این پایگاه در سال جاری را مرهون تلاش و زحمات شبانه روزی دریابانان خستگی ناپذیر این پایگاه دانست و خاطرنشان كرد: در این مدت 158 فروند قایق،65 فروند لنج،یك فروند كشتی و 37 دستگاه خودرو كه در امر جابه جایی قاچاق فعالیت داشتند توقیف و به مقامات قضایی این شهرستان تحویل داده شدند.

فرمانده پایگاه دریابانی قشم در خاتمه با اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاقیچان وسوداگران مرگ، تاكید كرد: اجازه هیچگونه فعالیتی را به قاچاقچیان نخواهیم داد و هركجا بخواهند با امنیت اقتصادی كشور بازی كنند با آنها برخوردی قاطع خواهیم كرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=8685
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه