میهن صنعت:

لغو تحریم ها ارتقاء کیفی خودروهای تولید داخل را به دنبال دارد

میهن صنعت: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تاثیر مثبت لغو تحریم ها در صنعت خودرو گفت:با لغو تحریم ها شاهد ارتقای هم کیفی و هم کمی محصولات تولیدی در صنعت خودرو کشور خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت،  به نقل از عصر خودرو روح الله عباسپور در گفت وگویی با بیان اینکه لغو تحریم ها تاثیر مثبتی بر صنعت خودرو کشور می گذارد گفت: با لغو تحریم ها سرمایه گذاران داخلی و خارجی رغبت بسیاری برای سرمایه گذاری در صنعت خودرو خواهند داشت و این امر در توسعه و شکوفایی این صنعت بی تاثیر نخواهد بود.

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی افزود: لغو تحریم ها شاهد حضور گسترده خودروسازان بزرگ دنیا برای سرمایه گذاری  در این صنعت خواهیم بود و با تعامل خودروسازان داخلی و خارجی در آینده نزدیک تکنولوژی  و دانش روز دنیا وارد کشور خواهد شد .

وی با بیان اینکه لغو تحریم ها در ارتقاء کیفی خودروهای تولیدی کشور تاثیر با سزایی خواهد داشت ،تصریح کرد:یکی از نگرانی های مشتریان کیفیت پایین محصولات تولیدی است که با لغو تحریم ها این نگرانی نیز کاهش می یابد چرا که می توانیم قطعات مورد نیاز خودرا با هر کشوری که مورد نظر است قراردا متعقد و وارد کشور کنیم.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: وقتی خودروهای تولیدی کشور هم از لحاظ کیفی و هم کمی روند رو به رشدی داشته باشد می توان برای صادرات محصولات داخلی به کشورهای منطقه برنامه ریزی دقیق  و منسجمی انجام داد .

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=71285
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه