میهن صنعت:

لوازم خانگی کن قهرمان لیگ برتر تکواندوی نوجوانان شد

تیم لوازم خانگی کن که در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را مسجل کرده بود، با ۱۱ امتیاز اختلاف با تیم دوم مقتدرانه بر سکوی نخست ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های هفته پایانی (ششم و هفتم) از دور برگشت نهمین دوره لیگ برترنوجوانان پسر، «جام آینده‌سازان المپیک»، از صبح روز جمعه (8 بهمن) با حضور 136 هوگوپوش در قالب 7 تیم پاس قوامین، دانشگاه آزاد اسلامي، آینده‌سازان لوازم خانگی کن، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، لوازم خانگی کن، هیات تکواندوی استان قم و کانون راه انقلاب در خانه تکواندو پیگیری شد.

با اتمام این دوره از مسابقات تیم لوازم خانگی کن توانست در اولین حضور خود با کسب 36 امتیاز و بدون باخت مقتدرانه بر سکوی نخست جام بایستد. دانشگاه آزاد اسلامی (قهرمان سال‌هاي 91 و 92) با 8 برد، 1 تساوی، 3 باخت و کسب 25 امتیاز بر سکوی دوم ایستاد و پاس قوامین (قهرمان سال‌هاي 93 و 94) نیز با 8 برد، 4 باخت و 24 امتیاز سکوی سوم را از آن خود کرد.

تيم‌های آینده‌سازان لوازم خانگی کن، کانون راه انقلاب، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه و هیات تکواندوي استان قم به ترتیب در رده‌های چهارم تا ششم ایستادند.

ازسوی سازمان لیگ بهترین‌های نهمین دوره لیگ «آینده‌سازان المپیک» به شرح ذیل معرفی شدند:

بهترین داور: مجید مولایی (سمنان)

بهترین سرمربی: حسین کریمی ( لوازم خانگی کن)

فنی‌ترین بازیکن: امیر ولی‌پور (لوازم خانگی کن)

تیم اخلاق: کانون راه انقلاب

بهترین سرپرست: غلامرضا کریمایی (دانشگاه آزاد اسلامی)

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=109317
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه