میهن صنعت :

ماجرای عجيب ماشين اهدایی به قهرمان كشتی جهان

میهن صنعت : شهريور پارسال، بهنام احسان پور، قهرمان كشتي آزاد جوانان جهان شد. پس از قهرماني اين كشتي‌گير مازندراني، فرمانداري و شوراي شهر بهشهر براي تقدير، به او يك دستگاه پرايد هديه دادند. اما ماجراي اين ماشين پس از يك سال بسيار جالب و پيچيده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، پرايد اهدايي به احسان پور نه سندي داشته و نه پلاكي! پول ماشين هم به حساب شركت مربوطه واريز نشده و حالا فرمانداري بهشهر از احسان پور خواسته كه ماشين را به شركت پس بدهد.

احسان پور كه چند روز قبل در بازيهاي دانشجويان جهان مدال نقره گرفت، در حالي به روسيه اعزام شد كه هفته قبلش از او خواسته شده بود ماشين را پس دهد. اين هم نوعي شارژ روحي قبل از مسابقه‌اي مهم و بين‌المللي است!

كشتي‌گير وزن 60 كيلوگرم در شرح اين ماجرا گفت: پارسال كه از رقابت‌هاي جهاني بازگشتم، فرمانداري و شوراي شهر بهشهر يك پرايد به من اهدا كردند. آن زمان آقاي البرزي، فرماندار بود. ماشيني كه به من دادند نه سند داشت و نه پلاك. فقط يك سوئيچ با ماشين به من دادند و من هم ماشين را داخل پاركينگ گذاشتم.

وي افزود: بعد از مدتي از شركت سايپا با من تماس گرفتند كه بايد پول ماشين را واريز كني! من هم گفتم اين ماشين را از فرمانداري جايزه گرفته‌ام. به فرماندار كه عوض شده بود (نوزاد) زنگ زدم و گفت كه ماشين را به شركت سايپا تحويل بده! من هم گفتم كه اين ماشين را از فرمانداري گرفته‌ام و به فرمانداري تحويل خواهم داد.

به گزارش ایسنا احسان‌پور ادامه داد: بعد از آن جلوي فرمانداري، رفتم تا ماشين را تحويل بدهم، اما يك ساعت و نيم جلوي فرمانداري ايستادم و هر چه به آقاي نوزاد زنگ زدم پايين نيامد در حالي كه از پنجره من را مي‌ديد و آخر هم از در پشتي بيرون رفت. بعد از آن پيغام داد كه ماشين را به سايپا تحويل بده!
نايب قهرمان بازي‌هاي دانشجويان جهان در پايان، اظهار كرد: اين اتفاقات در حالي رخ داد كه من پس از قهرماني از كسي چيزي نخواستم. آقايان خودشان اين هديه را دادند، ولي حالا اين طور با بي‌احترامي رفتار مي‌كنند. خيلي جالب است كه فرماندار جديد (نوزاد) مي‌گويد كه اين هديه را فرماندار قبلي (البرزي) داده و ما نداده‌ايم! انگار فرماندار قبلي از جيب خودش اين هديه را داده كه آقاي نوزاد چنين حرفي را مي‌زند. حالا هم بايد تا يكي دو روز آينده ماشين را پس بدهم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=21835
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه