عضو کمیسیون انرژی در گفتگو با میهن صنعت عنوان کرد :

ماراتون کارت سوخت در ایستگاه پایانی/کارت سوخت میهمان هفته ی بعد مجلسی ها

طرح یک فوریتی ابقاء کارت سوخت که پس از تصویب در صحن علنی مجلس به کمیسیون انرژی ارجاء داده شده بود، پس از بررسی طرح، اعضای کمیسیون انرژی تنها با یک رای بیشتر به حفظ کارت سوخت رای مثبت دادند .

به گزارش خبرنگار حوزه نفت، گاز و انرژی پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، طرح یک فوریتی ابقاء کارت سوخت که پس از تصویب در صحن علنی مجلس به کمیسیون انرژی ارجاء داده شده بود، پس از بررسی طرح، اعضای کمیسیون انرژی تنها با یک رای بیشتر به حفظ کارت سوخت رای مثبت دادند .

 

علی گلمرادی، عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار «میهن صنعت» عنوان کرد : پس از بررسی های صورت گرفته اعضای کمیسیون تصمیم به ابقاء کارت سوخت گرفته اند و دلایل مطرح شده نیز تا حدودی منطقی بود.

 

وی با اشاره به هزینه های سنگین صورت گرفته در خصوص زیرساخت های موجود و مرتبط با کارت سوخت، ادامه داد : از طرفی با توجه به تک نرخی شدن قیمت سوخت به نظر می رسد که الزامی به وجود کارت سوخت نیست چنانکه مهمترین دلیل مطرح شده در خصوص حفظ کارت سوخت، کنترل مصرف سوخت و قاچاق آن می باشد که اعضای محترم کمیسیون، حفظ کارت سوخت را ضروری دانستند.

 

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در پایان خاطرنشان کرد : طرح حفظ کارت سوخت پس از تایید کمیسیون انرژی هنوز به صحن علنی مجلس ورود نکرده است اما با توجه به شرایط موجود به نظر می رسد در اواسط هفته ی بعد این مهم صورت گرفته و نمایندگان تصمیم نهایی حذف یا ابقاء کارت سوخت را اتخاذ کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=102185
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه