میهن صنعت:

مبارزه با عرضه قطعات تقلبی خودرو

میهن صنعت: معاون شبکه خدمات ایساکو از افزایش فعالیت‌ها برای جلوگیری از عرضه قطعات یدکی تقلبی خودرو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  شهریار سلطانی در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودروی شیراز اظهار کرد: متاسفانه برخی سودجویان قطعات یدکی بی کیفیت را حتی با بسته‌بندی‌های اصلی عرضه می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،

وی با بیان این‌که ایساکو سعی کرده با برگزاری برنامه‌های آموزشی در نمایشگاه‌ها و دیگر مراکز آموزش لازم را برای تشخیص قطعات به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،یدکی اصلی از تقلبی به مصرف‌کنندگان بدهد، خاطرنشان کرد: بسته‌بندی اصلی باید دارای مارک و هولوگرام ایساکو باشد.

معاون شبکه خدمات ایساکو ادامه داد: در برنامه‌هایی مانند نمایشگاه‌ها نمونه‌های بسته‌بندی و قطعات تقلبی نیز در معرض دید عموم قرار داده می‌شود تا مصرف‌کنندگان بتوانند قطعات اصلی را از تقلبی تشخیص دهند.

وی افزود: تمام قطعات اصلی توزیع شده در شبکه نمایندگی‌های ایساکو دارای کد رهگیری است به گونه‌ای که مشخص می‌شود قطعه در کدام خودرو نصب شده و شرایط کیفی آن چگونه است.

به نقل از ایسنا سلطانی با بیان این‌که ایساکو سعی کرده با افزایش تعداد نمایندگی‌های مجاز رضایت مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش خودرو را کسب کند، تصریح کرد: مصرف‌کنندگان در صورت تهیه قطعات از نمایندگی‌های مجاز می‌توانند از صحت قطعه و کیفیت آن اطمینان داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=50839
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه